  • 1. Data: 2011-10-30 06:15:48
    Temat: Dach - cena za m2
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Witam!
    Ile kosztuje budowa jednospadowego dachu o powierzchni ok 90m2, z otworami
    pod veluxy za m2? Chodzi o prosta konstrukcje, krokwie, platwie, moze byc
    nawet OSB i na to papa, ocieplone 40cm welny a od dolu podbite paroizolacja
    oraz GK.
    Chodzi mi o rzad wielkosci brutto.

  • 2. Data: 2011-10-31 15:16:27
    Temat: Re: Dach - cena za m2
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik stabillo napisał:
    > Chodzi mi o rzad wielkosci brutto.

    Ja szacuję, że jakieś 15 - 20 kzł za dach - razem z ociepleniem i
    zabudową wewnątrz rzecz jasna.

    Na tyle bym się nastawiał.

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-11-01 10:10:45
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Mnie wykasowali 21 tys. za dach 2 spadowy ( jedna lukarna ) razem z
    wieźbą ale baz zadnej zabudowy od spodu... i to jest najtańsza opcja a
    wycenialo mi 5 ekip....

  • 4. Data: 2011-11-02 17:55:19
    Od: januszgazda <j...@b...pl>

    Zależy z czego i na jak długo chcesz budować. Przelicznik może być
    90-380 zł m2
    Najlepiej rozmawiać w oparciu o projekt.

  • 5. Data: 2011-11-02 19:11:48
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-11-01 11:10, ark_fx pisze:
    > Mnie wykasowali 21 tys. za dach 2 spadowy ( jedna lukarna ) razem z
    > wieźbą ale baz zadnej zabudowy od spodu... i to jest najtańsza opcja a
    > wycenialo mi 5 ekip....

    To dużo czy mało?
    Podaj raczej cenę za 1m2 a nie za całość bo pewnie niewiele tu osób wie
    jaki masz dach.

    W moim przypadku płaciłem 55zł/m2.
    Więźba (częściowo heblowana - podbitka była nad krokwiami, plus
    heblowanie płatwi i jętek w jednej z części dachu), krycie dachówką,
    dwie jaskółki, trzy okna dachowe, rynny, podbitka.

    --
    M.

  • 6. Data: 2011-11-05 23:28:44
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "stabillo" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Ile kosztuje budowa jednospadowego dachu o powierzchni ok 90m2, z otworami

    dzieki za wszystkie odpowiedzi!

    st.