  • 21. Data: 2016-11-08 23:42:52
    Temat: Re: Likwidacja liczników elektrycznych.
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 23:18:09 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Tak to jest jak u nas zaufasz fachowcom.
    > W budowlane to już tu setki przykładów było radosnej twórczości fachowców.
    > My wtedy do Zenka spod sklepu nie poszliśmy tylko do notariusza. I powiedzieliśmy
    mu czego chcemy a i tak jak teraz widzę naokoło nas pokierował.
    > Pewne gdybym wtedy na grupie tej czy innej zapytał to bym pokierowamł notariusza
    żeby zrobił jak chcieliśmy.
    > Ale zmaufaluśmy fachowcowi?

    ciekawe czy by sie go dalo stukną z OC za wprowadzenie w błąd? ja tam niby nie jestem
    za odszkodowaniami za byle co, jak to w modzie - ale stukną prawnika to miód na moje
    serce :)

    b.

  • 22. Data: 2016-11-09 11:34:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 23:42:55 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ciekawe czy by sie go dalo stukną z OC za wprowadzenie w błąd? ja tam niby nie
    jestem za odszkodowaniami za byle co, jak to w modzie - ale stukną prawnika to miód
    na moje serce :)

    Pewnie bym musiał jakies straty wykazać itp.

  • 23. Data: 2016-11-09 11:36:54
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > radoscią wszystkich spadkobierców, ze problem podziąłu dalo sie tak
    > szybko i prosto rozwiązac, bez potrzeby biegania po sądach).

    Bardzo podobnie miało być u nas.
    Spadkobierców troje(mama, ja, siostra) i chcieliśmy żeby wszystko na mamę było.
    A notariusz nam powiedział że najpierw musimy wszyscy przyjąć swoje części i wtedy
    dopiero darować/sprzedawać jak tam chcemy.

  • 24. Data: 2016-11-12 09:53:34
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 4 listopada 2016 22:33:21 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    >Ale on dobrze napisał. Zgłaszasz że właściciel nie żyje
    >i mają to zdemontować i występujesz o nowy licznik na siebie.

    Stare oczywiście musza zdjąć nie maja wyjścia, ale żeby założyli nowy nie
    potrzebujesz prawnego aktu użytkowania?