  • 11. Data: 2013-05-17 07:40:15
    Temat: Re: Linia kroplująca - za słaba pompa?
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

> [...]
    > Ona służy do wypompowania wody, a nie do nawodnień. Ponadto problem jest w
    > tym, że ponawiercałeś za dużo dziurek i teraz zbyt duży wypływ wody daje
    > spadek ciśnienia. Nie masz kontroli nad systemem.
    >
    > Aby Twój system miał działać, to powinieneś zrobić pomiary wydajności dla
    > każdej średnicy nawierconej dziurki dla jakiegoś ciśnienia np. 2 atm.
    > Następnie dobrać pompę, która dla tego ciśnienia da wydajność sumy
    > wydajności wszystkich dziurek. To tak w uproszczeniu, bo trzeba by jeszcze
    > uwzględnić spadki ciśnienia wzdłuż przepływu.

    Na pewno byłoby to profesjonalne podejście. Ale niestety nie ma kto mi tego
    zrobić. Muszę działaś na zasadzie "wybór najbardziej prawdopodobnie pewny"
    :)
    Mam trzy typy, proszę jedynie pomóc w wyborze opierając się w/w zasadzie :)

    http://allegro.pl/pompa-ogrodowa-metabo-p-3000-g-900
    w-matrix-i3183240540.html

    http://allegro.pl/bass-polska-pompa-ogrodowa-1-800w-
    3600l-h-waz-i3239400960.html

    http://allegro.pl/pompa-glebinowa-0-4-pompy-do-wody-
    0-4kw-mocna-i3231984793.html

  • 12. Data: 2013-05-17 17:00:04
    Temat: Re: Linia kropluj ca - za s aba pompa?
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-05-17 07:26, gucio pisze:
> [...]
    sysajaca-wilo-multicargo-mc-304-400-v-30429,713/

    > fajna i na pewo odpowiednia ale za droga dla mnie ... :(
    >
    > Poje?dzi?em wczoraj po kilku sklepach i zaproponowali mi tak?. Twierdz? ?e
    > na pewno sobie poradzi w moim systemie
    > http://www.technoland.com.pl/produkt/3772/bass-polsk
    a-pompa-z-rozdrabniaczem-2000w-bp-8016
    > Co s?dzicie?

    Nie nadaje się. Ona nie wytwarza ciśnienia, daje tylko przepływ. Już o
    tym pisałem. Kup pompę membranową, a nie wirnikową!

    Pozdrawiam,
    MW

  • 13. Data: 2013-05-17 17:00:26
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-05-17 07:21, gucio pisze:

    > Tylko gdzie teraz dostaniesz rusk? membran?wk?? Wiem ?e s? dobre, du?o si?
    > s?yszy o ich trwa?o?ci :)

    Na allegro.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 14. Data: 2013-05-17 21:07:23
    Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl>

    Użytkownik "gucio" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pewny" :)
    > Mam trzy typy, proszę jedynie pomóc w wyborze opierając się w/w zasadzie

    Najpewniejsza wydaje się ta pierwsza, Metabo. Ma trzy lata gwarancji.
    Dwie poniżej wyglądają na słabą chińszczyznę.