  • 1. Data: 2013-05-13 13:22:15
    Temat: pytanko do posiadaczy oczek wodnych,stawów
    Od: dm <m...@g...com>

    Witam.
    Mam staw 30x30 i średnia głębokość wynosi 150cm,chciałbym wsypać wapno w
    celu odkażenia wody.Jaką ilość wapna należałoby zastosować aby otrzymać
    zamierzony efekt?

  • 2. Data: 2013-05-15 20:19:15
    Temat: Re: pytanko do posiadaczy oczek wodnych,stawów
    Od: "tyg" <t...@t...pl>

    Użytkownik "dm" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > odkażenia wody.Jaką ilość wapna należałoby zastosować aby otrzymać zamierzony

    Chodzi ci o wybicie całej flory i fauny w oczku ?

  • 3. Data: 2013-05-15 22:40:46
    Od: dm <m...@g...com>

    W dniu 2013-05-15 20:19, tyg pisze:

    > Chodzi ci o wybicie całej flory i fauny w oczku ?

    Nie,jakby by mi o to chodziło to bym nie pytał tu na grupie.
    Chcę po prostu profilaktycznie zastosować.