  • 1. Data: 2013-10-14 22:37:18
    Temat: Listwy przypodłogowe w pokoju z wykuszem
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    Mam pokój, w którym ze względu na wykusz potrzebuję łączniki do
    połączenia listew przypodłogowych pod kątem dalekim od prostego (nie
    mierzyłem dokładnie ile stopni). Z przycięciem drewnianych pod
    odpowiednim kątem pewnie nie było by większego problemu, ale wolałbym
    listwy PCV. Czy ktoś może podpowiedzieć gdzie szukać takiego rozwiązania?

    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl
    GG:1394783

  • 2. Data: 2013-10-15 08:58:27
    Temat: Re: Listwy przypodłogowe w pokoju z wykuszem
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "mkonst" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > pewnie nie było by większego problemu, ale wolałbym listwy PCV. Czy ktoś
    > może podpowiedzieć gdzie szukać takiego rozwiązania?

    W salonach Komfort, możliwe że w supermarketach też. To są łączniki które
    się podgrzewa i wtedy formuje odpowiedni kąt. Niestety producenta nie
    pamiętam.

    Pozdrawiam
    Ergie