  • 1. Data: 2012-10-09 11:58:55
    Temat: Lodówka na lodówce - mozna?
    Od: k...@g...com

    Mam bardzo małą wnękę na lodówkę, wąską, maksymalna szerokość lodówki to 50cm.
    Oferta lodówek takich jest mała, i lodówki te są niskie, za małe dla naszych potrzeb.

    Oferta tych lodówek w przykłądowym sklepie to tylko kilka sztuk :
    http://www.euro.com.pl/lodowki,k1.bhtml

    Wpadłam więc na pomysł, powiedzcie tylko czy tak można:
    w wąskiej wnęce chciałabym ustawić dwie lodówki, jedną na drugiej. Mogą być takie
    same lub różne, ale czy mogą tak pracować - kwestia konwekcji ciepła na tylnej
    ścianie lodówek: czy ta niżej nie będzie źle wpływała na lodówkę postwaioną wyżej?

    Bardzo dziekuję za opinie, pomoc, porady i sugestie.

  • 2. Data: 2012-10-09 14:32:12
    Temat: Re: Lodówka na lodówce - mozna?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 9 Oct 2012 02:58:55 -0700 (PDT),
    k...@g...com napisał(a):

    > Oferta tych lodówek w przykłądowym sklepie to tylko kilka sztuk :
    Kiepski spam.

    > w wąskiej wnęce chciałabym ustawić dwie lodówki, jedną na drugiej. Mogą być takie
    same lub różne, ale czy mogą tak pracowa
    Jeśli tylko nauczysz swój czytnik zawijać wiersze, to udzielę odpowiedzi.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 3. Data: 2012-10-09 15:24:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 14:33:27 UTC+2 użytkownik Adam Płaszczyca napisał:
    > Je�li tylko nauczysz sw�j czytnik zawija� wiersze, to udziel� odpowiedzi.
    Kup Sobie szerszy monitor;)
    Co Wy z tym zawijaniem? Tak lubicie ze scrolla korzystać?
    Czasy sie zmieniły sprzet mamy inny więc zawijanie wierszy co iles tam znaków nie ma
    już żadnego sensownego wytłumaczenia

  • 4. Data: 2012-10-09 21:26:18
    Od: z...@g...com

    W dniu wtorek, 9 października 2012 14:33:27 UTC+2 użytkownik Adam Płaszczyca napisał:
    > Oferta tych lod�wek w przyk��dowym sklepie to tylko kilka sztuk : Kiepski
    spam. > w w�skiej wn�ce chcia�abym ustawi� dwie lod�wki, jedn� na
    drugiej. Mog� by� takie same lub r�ne, ale czy mog� tak pracowa Je�li tylko
    nauczysz sw�j czytnik zawija� wiersze, to udziel� odpowiedzi. -- ___________
    (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' P�aszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ K�szyca
    Le�na 51/9, 66-305 Keszyca Le�na _______/ /_ GG: 3524356 ___________/
    Wywo�ywanie slajd�w http://trzypion.pl/

    Nie mam czytnika, publikuję przez www (google)
    Jeśli chcesz być miły, i masz odpowienią wiedzę, to po prostu odpowiedz.
    Ja się na tym nie znam, więc pytam.
    Nie miałam zamiaru prowokować żadnych wojenek na uszczypliwości z powodu...
    ... za długiej linijki.
    Jeśli nie podasz odpowiedzi, to też się nic nie stanie, zapewne pomogą inni.

  • 5. Data: 2012-10-09 22:57:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Oct 2012 06:24:17 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > Kup Sobie szerszy monitor;)
    > Co Wy z tym zawijaniem? Tak lubicie ze scrolla korzystać? Czasy sie
    > zmieniły sprzet mamy inny więc zawijanie wierszy co iles tam znaków nie
    > ma już żadnego sensownego wytłumaczenia

    owszem ma. Wolę skrolowć w pionie niz w poziomie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2012-10-11 11:52:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
> [...]

    >postwaioną wyżej?

    >Bardzo dziekuję za opinie, pomoc, porady i sugestie.

    Dosc koszmarne i nieekonomiczne rozwiazanie, na 100% ta wyzej bedzie
    zuzywala wiecej pradu i oczywiscie bedzie pracowala pod wyzszym obciazeniem.
    Jesli absolutnie nie widzisz innego rozwizania, to ratunkiem moze byc
    podlaczenie tych lodowek do jakiegos mechanizmu zegarowego, zeby dawal im
    prad na przemian, w dobranych (najlepiej doswiadczalne) interwalach
    (najlepiej dluzszych niz cykl chlodzenia). W ten sposob dolna zdazy sie
    wychlodzic, zanim gorna ruszy.

  • 7. Data: 2012-10-11 20:53:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Oct 2012 11:52:15 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
    > prad na przemian, w dobranych (najlepiej doswiadczalne) interwalach
    > (najlepiej dluzszych niz cykl chlodzenia). W ten sposob dolna zdazy sie

    Szybciej się zepsują, ot co.
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2076830.html#9
    871706
    (by XL)

  • 8. Data: 2012-10-17 14:22:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 9 Oct 2012 06:24:17 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Kup Sobie szerszy monitor;)
    > Co Wy z tym zawijaniem? Tak lubicie ze scrolla korzystać?
    > Czasy sie zmieniły sprzet mamy inny więc zawijanie wierszy co iles tam znaków nie
    ma już żadnego sensownego wytłumaczenia

    Ależ ma. Tylko trzeba wiedzieć, co to akapit, a co linia. Przy odpowiadaniu
    normalny czytnik nie zawinie długiej linii.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 9. Data: 2012-10-17 14:23:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 9 Oct 2012 12:26:18 -0700 (PDT), z...@g...com
    napisał(a):
    > Nie mam czytnika, publikuję przez www (google)

    Twój wybór, Twoje problemy.

    > Jeśli nie podasz odpowiedzi, to też się nic nie stanie, zapewne pomogą inni.

    Pewnie tak :D
    A lodówka na lodówce? O ile tylko z tyłu będzie zapewniony odpowiedni
    przepływ powietrza, to będzie działać.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 10. Data: 2012-10-17 14:24:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > prad na przemian, w dobranych (najlepiej doswiadczalne) interwalach
    > (najlepiej dluzszych niz cykl chlodzenia). W ten sposob dolna zdazy sie

    Bez przesady, wystarczy odpowiednio dobra wentylacja. Można też zrobić nad
    dolną przegrodę, żeby ciepłe powietrze z radiatora nei lecialo na radiator
    górny.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356