  • 1. Data: 2012-10-06 22:21:34
    Temat: kuchnia Ikea
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    ktoś ma?
    jak to służy - kosztowo widze że tanio w porownianiu do innych "na wymiar" .
    Jaieś zastrzeżenia na coś trzeba uważać?
    --
    .:Artur:.

  • 2. Data: 2012-10-06 22:35:52
    Temat: Re: kuchnia Ikea
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 06 Oct 2012 22:21:34 +0200 osobnik zwany .:Artur:.
    napisał:

    > kto? ma?

    ma

    > jak to s?u?y - kosztowo widze ?e tanio w porownianiu do innych "na
    > wymiar" .

    bardzo dobrze

    > Jaie? zastrze?enia na co? trzeba uwa?aae?

    na kodowanie :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-10-06 22:47:51
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    > na kodowanie :)
    Jakies zastrzezenia? :) poza kodowaniem: )

  • 4. Data: 2012-10-06 22:50:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 06 Oct 2012 22:47:51 +0200 osobnik zwany .:Artur:.
    napisał:

    > Jakies zastrzezenia? :) poza kodowaniem: )

    generalnie bardzo dobre, nie tylko jak na swoją cenę.
    Uzywam ich szafek od wielu lat
    teraz mam nową kuchnię IKEI od roku
    świetne szuflady
    do tego montaż to chwila moment

  • 5. Data: 2012-10-07 18:35:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    .:Artur:. wrote:
    > ktoś ma?
    > jak to służy - kosztowo widze że tanio w porownianiu do innych "na
    > wymiar" . Jaieś zastrzeżenia na coś trzeba uważać?

    mam
    brak zastrzeżeń

    na nogi? paczki ciężkie można sobie poutłukiwać.

  • 6. Data: 2012-10-07 18:36:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    masti wrote:

    > generalnie bardzo dobre, nie tylko jak na swoją cenę.
    > Uzywam ich szafek od wielu lat
    > teraz mam nową kuchnię IKEI od roku
    > świetne szuflady
    > do tego montaż to chwila moment

    i co najważniejsze... wszystko pasuje, instrukcje sa łopatologiczne i
    dokładne, niczego nie brakuje.

  • 7. Data: 2012-10-07 20:47:32
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    > i co najważniejsze... wszystko pasuje, instrukcje sa łopatologiczne i
    > dokładne, niczego nie brakuje.

    No ale to jest wada. Nie lubisz mebli Bodzia- gdzie sam twórczo musisz
    dorabiać otwory, przesuwać drzwiczki, etc- bo inaczej nie złożysz? A
    instrukcja chwali, jaki to wspaniały jest producent- jednocześnie
    wzmacniając Twoje poczucie winy, że tak niewiele z niej rozumiesz? Przecież
    to dodatkowy zysk: mebel z zagadką:-))

    demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
    Arystoteles

    Chiron

  • 8. Data: 2012-10-07 21:24:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chiron wrote:

> [...]
    > wzmacniając Twoje poczucie winy, że tak niewiele z niej rozumiesz?
    > Przecież to dodatkowy zysk: mebel z zagadką:-))

    wiesz...

    to zależy czego kto oczekuje od mebli ;-)

    możan też zamówić w super salonei meblowym a potem kopać sie z wykonawca
    który w terminie dostarczy prawie kompletną kuchnei za wyjątkiem jednej
    szafeczki ...

  • 9. Data: 2012-10-08 11:39:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 6 Oct 2012 22:21:34 +0200, .:Artur:. napisał(a):
    > ktoś ma?

    Wielu ma :)

    > jak to służy - kosztowo widze że tanio w porownianiu do innych "na wymiar" .

    Dość tanio, całkiem nieźle jakościowo - i rewelacyjnie jeśli chodzi o
    gwarancję i obsługę klienta.

    > Jaieś zastrzeżenia na coś trzeba uważać?

    Jak masz porządnie wykonaną kuchnię (w sensie - proste kąty, równe ściany,
    dobrze położone płytki), szafki pasują idealnie na wymiar kuchni (a nie np.
    brakuje 5-10cm tu i ówdzie, masz obcykane składanie mebli i dobrze sobie
    radzisz z montażem AGD (lodówka, piekarnik, płyta gazowa/elektryczna) -
    śmiało rób to sam. Weź poprawkę na ew. montowanie zlewu - czy masz narzędzia
    do wycinania w blacie itp.
    Ja wolałem zamówić ichnią ekipę - drodzy jak diabli, ale robią bardzo
    porządnie, całą ofertę Ikei mają w małym palcu (u mnie było "Tu ma pan 24cm
    luzu, jest taka szafka na wino szer. 20cm o której mało kto wie, proszę
    szybko podjechać po nią to będzie wszystko pasowało jak ulał"), doskonale
    sobie radzą z wszelkimi doróbkami typu dorobić dystans xcm od ściany żeby
    drzwiczki się bez problemu otwierały albo załatać 3cm dziurę przy ścianie
    która pozostaje po złożeniu mebli. Do tego bardzo szybcy są :)

    Warto sobie pobrać ich program do projektowania kuchni - na wstępie wiesz
    ile zapłacisz za całość, z dokładnością do cen uchwytów i innych drobiazgów.
    Do tego zakupy sprowadzają się do minimum - podajesz ID projektu (albo
    przynosisz na pendrivie), pracownik szybko przegląda czy nie ma bulby w tym
    co wymyśliłeś, coś ew. doradzi i idziesz do kasy :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2012-10-08 11:41:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 8 Oct 2012 09:39:10 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
> [...]

    Ach, zapomniałem. Lepiej poszukać innego AGD, bo whirlpool jest khem... taki
    sobie, a serwis whirlpoola to już absolutny koszmar... :)
    Jeśli chcesz zabudowaną lodówkę dwudrzwiową, to bosche nie pasują (chyba
    żeby poczarować z doborem innych drzwiczek, ale generalnie jest inna
    wysokość dolnych drzwi).

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944