  • 51. Data: 2012-07-28 22:26:41
    Temat: Re: Łożyska - wyjasnijcie prosze
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Tomek Kańka" <t...@t...eu.org> schrieb im Newsbeitrag
    news:slrnk18eg9.4m5.tom@tv2.dom.local...
    > Andy Niwinski <a...@i...pl> napisał(a)
    >>
    >> [...]
    >
    > Dawno takiego chama nie widziałem.

    Doś w dupie był i gówno widział....

  • 52. Data: 2012-07-30 17:02:13
    Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" napisał w wiadomości grup

    > Ale bycie przydupasem takowych, to już świadomy wybór. Może założycie klub

    Może byś tak bezmózgu zamknął już tą swoją japę bo wzbudzasz odruch
    wymiotny.
    Czego jeszcze chcesz się dowiedzieć o sobie gdy w tak łajdacki sposób lżysz
    kogoś nad kim się wywyższasz?

    Feah

  • 53. Data: 2012-07-30 17:50:27
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > wymiotny.
    > Czego jeszcze chcesz się dowiedzieć o sobie gdy w tak łajdacki sposób

    Zapłon masz debilku odrobinę spóźniony. I głupotą swoją przedłuszasz flejma,
    o którym inni już zapomnieli. I kto tu jest bezmózgiem?

    Aha, a z tym rzyganiem to uważaj, możesz wyrzygać te nędzne resztki
    zdegenerowanego mózgu jakie jeszcze posiadasz....

  • 54. Data: 2012-07-31 20:14:43
    Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" napisał w wiadomości grup

    > I kto tu jest bezmózgiem?

    W pysku jesteś silny.

    EOT

  • 55. Data: 2012-08-01 08:07:51
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    > Użytkownik "Andy Niwinski" napisał w wiadomości grup

    > W pysku jesteś silny.

    Dżisaas, jakiś ty głupi.

  • 56. Data: 2012-08-05 02:43:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2012 23:08:43 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Na chłopski rozum zatem: skoro wałki są w koszyczku plastikowym, to
    > widocznie łożysko MA BYĆ suche, a nie smarowane, a nadgorliwość tutaj

    Ty chyba nie wiesz co to koszyczek i do czego służy. Jakoś mnie to nie
    dziwi.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 57. Data: 2012-08-06 16:20:54
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-07-28 19:59, Ghost pisze:

    > Ja na ten przyklad nic nie zrozumialem z tego co napisales.
    Jak natniesz po zbluzganiu lub zmieszaniu z błotem człowieka "łagodnego"
    to zrozumiesz. Nawet system prawny Ci nie pomoże.
    --
    Krzysiek