  • Data: 2010-02-18 22:57:55
    Temat: Ludzie sprawdzajcie "fachofcow"
    Od: "Zubaj" <z...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciagle na grupie powtarza sie: spiepszyli mi to czy tamto, ale
    pewnie nikt nie zadal sobie trudu zeby sprawdzic fachowca
    (obejrzec jego robote). Wyszukanymi opiniami w necie
    to sobie moza du....e wytrzec.
    Krotka pilka:
    Przychodzi fachowiec i twierdzi ze jest najtanszy/najlepszy.
    Pytasz czy moze pokazac swoja prace na losowo wybranym domku. Jezeli nie to
    nie ma co ryzkowac.
    Jezeli tak to bierzesz namiary na pare domkow i dymasz zapytac
    wlascicieli czy sa zadowoleni z pracy fachowca.
    Naprawde moze sie okazac ze paliwo wyszlo taniej niz poprawki po partaczu
    (a widzialem juz kilku i nie ma znaczenia czy jest to pan mietek czy firma)
    Pamietaj:
    DOBRZY FACHOWCY SIE NIE REKLAMUJA
    ROBOTA SAMA ICH ZNAJDUJE

    Przyklad:
    Jechalem 60km zeby zobaczyc prace goscia co robi schody z drewna.
    Zwiedzilem okoliczne domy jak i wzorcownie czyli dom majstra,
    no i oczywiscie jego warsztat ( a byl za stodola i sterta obornika) :-)
    Teraz mam fajne i wygodne schody i wiem ze bylo warto.

    I tak trzymam sie tej zasady przy kazdej robocie.

    Sorki za moje wynurzenia ale az mnie telepalo cztajac ostatnio grupe.

    Pozdrawiam:
    Zubaj