  • 1. Data: 2011-07-29 08:05:33
    Temat: Macie jakiś pomysł?
    Od: <n...@w...pl>

    Witajcie,

    chcę pomalować większą powierzchnię, która styka się ze ścianą. Pewnie
    mógłbym próbować i liczyć na swoją rękę, ale wiecie, już lata nie te, ręka
    drży ;-)

    Macie może pomysł jak pomalować powierzchnię, którą zaznaczyłem na obrazku?
    http://i.imgur.com/28Qc4.gif

  • 2. Data: 2011-07-29 11:36:54
    Temat: Re: Macie jakiś pomysł?
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-29 10:05, n...@w...pl pisze:
> [...]
    > drży ;-)
    >
    > Macie może pomysł jak pomalować powierzchnię, którą zaznaczyłem na obrazku?

    Taśma i folia malarska

    Ariusz

  • 3. Data: 2011-07-29 11:41:02
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > drży ;-)
    > Macie może pomysł jak pomalować powierzchnię, którą zaznaczyłem na obrazku?

    Kluczem do sukcesu bedzie tu tasma malarska. a delj - to juz zalezy od
    tego, czy jestes z Poznania/Krakowa - stare gazety, czy tez moze z mniej
    "gospodarnych" czesci kraju, to wowczas mozesz zaszalec i kupic folie
    malarska....

    Pozdro

    Maseł

  • 4. Data: 2011-07-29 21:49:00
    Od: <n...@w...pl>

    taśma i folia, to wiadomo, ale jak zabezpieczyć, to co narysowałęm po lewej
    stronie na czerwono - to jest "baranek", czyli mocno nierówna powierzchnia i
    tu jest pies pogrzebany... :-(