  • 1. Data: 2009-04-30 17:18:01
    Temat: Malowanie rury gazowej
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Remontuję kotłownię i doszedłem do etapu malowania.
    Podobno rura gazowa musi być pomalowana na żółto. Prawda to?
    W tym układzie miałbym wszystkie rury na biało (c.o., woda) a gaz żółty. A
    może wystarczy rury gazowe pomalować na biało i zrobić tylko zółty pasek
    wzdłuż?
    Jacek

  • 2. Data: 2009-04-30 18:18:26
    Temat: Re: Malowanie rury gazowej
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Remontuję kotłownię i doszedłem do etapu malowania.
    > Podobno rura gazowa musi być pomalowana na żółto. Prawda to?

    Tia. A na Placu Czerwonym rozdają samochody.

  • 3. Data: 2009-04-30 19:26:28
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Małe sprostowanie.
    Nie na Placu Czerwonym tylko na Derybasowskim, nie samochody tylko rowery i
    nie rozdają tylko kradną ;-)
    Jacek

  • 4. Data: 2009-05-01 08:44:54
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > Remontuję kotłownię i doszedłem do etapu malowania.
    > Podobno rura gazowa musi być pomalowana na żółto. Prawda to?

    Urban legend.
    --
    __________________________________________MAT_______

  • 5. Data: 2009-05-02 09:41:26
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com>

    Jacek wrote:
    > Remontuję kotłownię i doszedłem do etapu malowania.
    > Podobno rura gazowa musi być pomalowana na żółto. Prawda to?

    Wewnątrz mieszkania/domu kolor dowolny.
    Na zewnątrz, w częściach wspólnych, dostępnych z zewnątrz, na żółto.

    pozdrawiam Piotr

  • 6. Data: 2009-05-03 20:27:20
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Dzięki za konkretna odpowiedź.
    Pomalowałem już na żółto. Nawet fajnie wyszło.
    Jacek

  • 7. Data: 2009-05-04 11:49:23
    Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl>

    Użytkownik "Piotr_Boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości

    > Wewnątrz mieszkania/domu kolor dowolny.
    > Na zewnątrz, w częściach wspólnych, dostępnych z zewnątrz, na żółto.
    >
    > pozdrawiam Piotr

    A ja mam na zewnątrz domu gazową pomalowaną na biało i już od kilku ładnych
    lat nic się nie dzieje.

  • 8. Data: 2009-05-04 11:56:18
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@z...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Piotr_Boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości

    > A ja mam na zewnątrz domu gazową pomalowaną na biało i już od kilku
    > ładnych lat nic się nie dzieje.
    W zawiasach dostaniesz jak nic;)))

    Krzysiek