  • 1. Data: 2009-04-30 17:27:27
    Temat: Czym zmyć okna PCV
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Witam.
    Dostałem w spadku na mieszkaniu zabrudzone- przez lata słabo myte okna
    PCV i zastanawiam czym je wyszorować aby dawna bier wróciła. Są jakieś
    mocniejsze środki?

  • 2. Data: 2009-04-30 18:15:42
    Temat: Re: Czym zmyć okna PCV
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości

    > Witam.
    > Dostałem w spadku na mieszkaniu zabrudzone- przez lata słabo myte okna
    > PCV i zastanawiam czym je wyszorować aby dawna bier wróciła. Są jakieś
    > mocniejsze środki?

    Ja polecam

    W formie gotowego do użycia spryskiwacza
    Meglio Losgrassatore

    Płyny do rozcieńczenia wodą
    Cleanlux - zmywacz do Sidoluxu
    CarValet - płyn do mycia silników

    Wszystkie te środki reozpuszczają stare tłuszcze, smary oraz najbardziej
    uporczywe, stare brudy.
    Tylko pamiętaj, że należy pracować w rękawiczkach i okularach, bo po
    zetnięciu z ciałem potrafią wypłukać naturalny łój znajdujący się w skórze
    co doprowadza do pękania skóry. Oczywiście dla tworzyw sztucznych są
    całkowicie bezpieczne. Sam używam tych płynów od wielu lat do przeróżnych
    celów.

  • 3. Data: 2009-04-30 18:27:51
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam.
    Dostałem w spadku na mieszkaniu zabrudzone- przez lata słabo myte okna
    PCV i zastanawiam czym je wyszorować aby dawna bier wróciła. Są jakieś
    mocniejsze środki?

    Może się okazać, że się po prostu nie da. PCV z czasem zmienia swoją barwę.

  • 4. Data: 2009-05-01 20:26:37
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Z tego co pamietam to płyn do silników zostawia lekko klejacy ślad.

  • 5. Data: 2009-05-02 16:58:52
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Z tego co pamietam to płyn do silników zostawia lekko klejacy ślad.

    W żadnym wypadku. Po tym jak popsikasz trzeba po prostu to zmyć :)