  • 31. Data: 2010-11-09 10:26:37
    Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki [CROSSPOST]
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jan Werbinski wrote:

    > Crosspost wyraźnie widać w nagłówku. Dla każdego, kto umie czytać
    > oczywiście.

    Co oczywiście w żaden sposób nie redukuje burackości takiego
    działania...

    witrak()

  • 32. Data: 2010-11-09 10:38:34
    Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 9, 10:52 am, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

    > A ja myślę, że będzie kosztował pięciocyfrową, a nie sześciocyfrową sumę.
    > Tzn ja bym umiał za tyle zbudować.

    Ja tez tego nie rozumiem - skoro jestes w stanie wybudowac tanio na
    cudzej ziemi/ogrodku dzialkowym to w czym problem zeby wybudowac za ta
    sama kwote na swojej wlasnej ziemi - dajmy na to nawet nielegalnie,
    bez bawienia sie w papierologie.

  • 33. Data: 2010-11-09 10:47:17
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >cudzej ziemi/ogrodku dzialkowym to w czym problem zeby wybudowac za ta
    >sama kwote na swojej wlasnej ziemi - dajmy na to nawet nielegalnie,

    Ktoś tu kiedyś dawał linka na dom z kontenerów.
    Wystarczy kupić działkę, przywieźć kilka kontenerów i postawic obok siebie.
    Czy jest jakas urzędnicza moc aby zabronić mi noclegu w kontenerze?

    Marek

  • 34. Data: 2010-11-09 10:50:24
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 9, 11:47 am, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    > U ytkownik "BK" <b...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:465fb0a0-0435-4171-9804-a1cc484cfc9c@s5g2000y
    qm.googlegroups.com...

    > Kto tu kiedy dawa linka na dom z kontener w.
    > Wystarczy kupi dzia k , przywie kilka kontener w i postawic obok siebie.
    > Czy jest jakas urz dnicza moc aby zabroni mi noclegu w kontenerze?
    >
    > Marek

    Nie i to jest moim zdaniem juz znacznie lepsze i zupelnie legalne
    rozwiazanie - na swojej dzialce mozna sobie postawic przenosny (w
    zalozeniu) kontener i miec wszystko w nosie. Tanio, legalnie i bez
    ryzyka, ze ktos Cie podkabluje i bedziesz sie musial sie zbierac.

    Nie wiem na czym polega sens i jakas wartosc dodana genialnego pomyslu
    mieszkania w murowanej altanie na ogrodku dzialkowym. Pomysl rownie
    dobry jak koczowanie na dworcu centralnym.

  • 35. Data: 2010-11-09 10:50:50
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]

    cudzej ziemi/ogrodku dzialkowym to w czym problem zeby wybudowac za ta
    sama kwote na swojej wlasnej ziemi - dajmy na to nawet nielegalnie,
    ===============

    Żaden!!!!!!!!!!!! Czy to ja mówię, że jest jakiś problem??????????????????

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 36. Data: 2010-11-09 10:52:01
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Co oczywiście w żaden sposób nie redukuje burackości takiego
    > działania...

    Burackie jest dyskutowanie nie przedstawiając się.

  • 37. Data: 2010-11-09 10:55:40
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 9, 11:50 am, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Jan Werbi ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Tak Ty wmawiasz, ze jest taki problem.

    Oglaszasz "nowy" pomysl taniego budownictwa, ktore w zalozeniu pozwala
    zyc bez kredytu hipotecznego przy czym w zaden sposob to budownictwo
    nie jest "nowe" "tanie" etc.

    Caly "myk" domu tanszego od mieszkania sprowadza sie do tego zeby go
    postawic nielegalnie na cudzej ziemi.

    Pytanie wiec w czym to budownictwo jest lepsze od normalnego
    budownictwa? Gdzie roznica? Gdzie wartosc dodana?

  • 38. Data: 2010-11-09 10:57:02
    Od: BK <b...@g...com>

    Jeszcze dodam - czyli zamiast bawic sie w filozofie mozna bylo po
    prostu napisac wybuduj dom, zamiast wydawac na mieszkanie, za m2
    wyjdzie taniej :) Po wafla cala filozofia z budowaniem nielegalnie na
    jakims ogrodku dzialkowym?

  • 39. Data: 2010-11-09 10:57:45
    Temat: Re: Maly dom, tanszy od kawalerki
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]

    > Oglaszasz "nowy" pomysl taniego budownictwa, ktore w zalozeniu pozwala
    zyc bez kredytu hipotecznego przy czym w zaden sposob to budownictwo

    Jest tanie.

    > Caly "myk" domu tanszego od mieszkania sprowadza sie do tego zeby go
    postawic nielegalnie na cudzej ziemi.

    To jedna z mozliwosci, ale sa inne np postawienie go na wlasnej ziemi.

    > Pytanie wiec w czym to budownictwo jest lepsze od normalnego
    budownictwa? Gdzie roznica? Gdzie wartosc dodana?

    Lepsze dla nie majacych pieniedzy, bo tansze, róznica polega na cenie i
    wolnosci od dlugów, wartosc dodana jest taka, jaka sobie wytworzysz,
    wytworzymy.

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul

  • 40. Data: 2010-11-09 11:05:25
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 9, 11:57 am, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

> [...]
    > wytworzymy.
    >
    > --
    > Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    wiesz chyba masz problem ze zrozumieniem o co pytam... powtorze raz
    jeszcze:
    czy fakt, ze buduje na ogrodku dzialkowym powoduje, ze samo budowanie
    jest tansze? sam twierdzisz, ze nie - wiec pytanie na czym polega ta
    roznica w cenie? skoro materialy budowlane i robocizna beda mnie
    kosztowaly dokladnie tyle samo jakbym budowal na kazdej innej
    dzialce...

    nie ma wiec zadnej roznicy w cenie, nie ma wiec "ze jest tansze", nie
    ma zadnej roznicy w wolnosci od dlugu bo jesli mam 100 000 na budowe
    na ogrodkach dzialkowych to mam te same 100 000 na budowe w kazdym
    innym miejscu np. na swojej dzialce

    nie ma wiec zadnej wartosci dodanej, a pomysl jest "od czapy" bo ma
    jeszcze wady w stosunku do budowania na swojej ziemi - czyli fakt, ze
    budujesz nielegalnie na cudzej ziemi...

    lepiej juz kupic ziemie rolna za grosze i tam postawic cos nielegalnie
    - przynajmniej bedzie na swoim, a ludzi "sciemniajacych" z samowola
    budowlana latami jest w tym kraju od groma...

    wiec ponawiam pytanie:
    czy sama budowa domu staje sie tansza dlatego, ze postawie go na
    ogrodkach dzialkowych?