  • 1. Data: 2013-11-23 10:15:25
    Temat: Mam wymiennik- nada się na klimę, pompę ciepła, rekuperator?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam

    Z pewnego urządzenia marki fujitsu (likwidacja restauracji) wymontowałem
    coś co przypomina chłodnice. 100 na 30 cm, więc raczej duza. wstępnie
    chciałem ją przerobić na kaloryfer. po wyjęciu okazało się ze wlot, ma
    mniejszą średnicę niż wylot! czyli.... klima? nie wiem czy wykorzystanie
    tego w roli kaloryfera to nie barbarzyństwo....

    ToMasz