    From: jQ <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Materac - spręzyny czy pianka wysokoelastyczna?
    Date: Sun, 18 Oct 2009 14:39:05 +0200

    Przymierzam się do zakupu łóżka do sypialni - rama, stelaże, materac.
    Przymierzałem się już do kilku materaców, ale nadal nie mogę się do końca
    zdecydować. W jednym ze sklepów - nota bene z bardzo miłą obsługą -
    polecono mi materace piankowe. Przymierzyłem się do Hildinga - bodaj numer
    4007, faktycznie, leżało mi się na nim bardzo wygodnie. Kolega z pracy ma
    taki i sobie chwali. Sprzedawca zachwalał też je pod tym kątem, że nie ma
    tam miejsca na roztocza. Mam troszkę awersję do sprężyn, bo dotychczas
    spałem na materacu ze sprężynami bonelowskimi (nie w kieszonkach) i po
    kilku latach było już sprężyny czuć, poza tym nieprzyjemny efekt falowania.
    Ale przymierzyłem się do materaca z Koła, ze sprężynami kieszonkowymi i
    wkładem z lateksu, i też był wygodny. I teraz nie wiem, co wybrać. Bardziej
    skłaniam się ku piance, ale słyszałem i czytałem różne opinie na jej temat.
    Może ktoś z Was podzielić się swoimi doświadczeniami?