  • 1. Data: 2011-04-04 06:11:27
    Temat: Mech na nowych fugach
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Taras.
    Kafelki+fugi poożone jesienią zeszłego roku.
    Nic na szczęście nie odpadło :))
    ale na czole tarasu
    (pionowa kafelka wys. ok 8cm odprowadzajaca wodę do okapu i rynny)
    na fugach pojawił się mech.
    Dlaczego??

    Fuga Ceresit (jakaś spec na taras).
    Taras (i czoło) od strony południowej.

  • 2. Data: 2011-04-04 16:17:04
    Temat: Re: Mech na nowych fugach
    Od: Jacek <n...@g...com>

    A dlaczego miałby się nie pojawiać?
    W powietrzu jest kurz, spływa z wodą, gromadzi się w fugach i już
    plechowce mają podłoże, na którym mogą rosnąć.
    Jacek

  • 3. Data: 2011-04-04 16:27:03
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    > W powietrzu jest kurz, spływa z wodą, gromadzi się w fugach i już
    > plechowce mają podłoże, na którym mogą rosnąć.

    Witam!
    Oj spało sie na lekcjach biologii :)
    Mchy to są organowce, a nie plechowce.
    Pozostałe stwierdzenia prawdziwe ;)
    Pozdrawiam - Waldek

  • 4. Data: 2011-04-04 20:41:47
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    >A dlaczego miałby się nie pojawiać?

    No to idę za ciosem: kupić coś w kastoramie i psikać?
    Czy raczej wśród produktów Ceresita?
    Bo zwykły domestos może odbarwić chyba fugę?

  • 5. Data: 2011-04-04 23:20:08
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>

    P <d...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > No to idę za ciosem: kupić coś w kastoramie i psikać?
    > Czy raczej wśród produktów Ceresita?
    > Bo zwykły domestos może odbarwić chyba fugę?
    Podobne zakwity na wiosnę (mokre pory roku , słabe nasłonecznienie , u
    mnie dodatkowo działka zalesiona - mało bezpośredniego słonca) likwiduję
    płynem ABCD - litrowy pojemnik ok.8-10zł w zwykłych sklepach chemicznych,
    art.budowlane. Ogrodowy opryskiwacz , rozpylam na omszałe powierzchnie,
    skutek po ok.10 dniach- oczekiwany.Wypala mchy, porosty. Wystarcza na ok. 1
    rok. I tak muszę powtarzać co rok.
    pozdrawia~M

  • 6. Data: 2011-04-05 10:38:08
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Nie spałem na lekcjach biologii, bo kończyłem technikum, a u nas wogóle
    biologii nie było. Jak widać szkoda.
    Jacek