  • 1. Data: 2013-04-04 10:33:46
    Temat: Miesiąc temu niektórzy już podawali podsumowanie sezonu... chyba nieco za wcześnie ;)
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Nie wiem jak u Was, ale teraz w W-wie i okolicach sypie jak diabli.
    Znów odśnieżanie, znów zaspy i rozmoczone trawniki, drogi, chlapa.

    A no i piec gazowy załącza się jednak cały czas... więc ten
    sezon chyba taki tani i ciepły suma sumarum nie będzie :(

  • 2. Data: 2013-04-04 11:14:59
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A no i piec gazowy załącza się jednak cały czas... więc ten
    > sezon chyba taki tani i ciepły suma sumarum nie będzie :(

    Przypomnij sobie, jak długo ciepło było w listopadzie 2012. Ja w każdym bądź
    razie w listopadzie jeszcze nie grzałem, więc okres grzewczy tylko
    przesunięty o jeden miesiąc a długi niemal jak poprzednie :)

    Marek

  • 3. Data: 2013-04-04 21:43:02
    Od: "M@tej" <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Apr 2013 11:14:59 +0200, "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    napisal(a):

    >Przypomnij sobie, jak długo ciepło było w listopadzie 2012. Ja w każdym bądź
    >razie w listopadzie jeszcze nie grzałem, więc okres grzewczy tylko
    >przesunięty o jeden miesiąc a długi niemal jak poprzednie :)

    Ja CO uruchomiłem 8 października 2012, kilka dni różnicy było w stosunku
    do 2011 roku. A sezon grzewczy 2011/12 zakończyłem jakoś pod koniec
    kwietnia 2012 (nie zapisałem niestety daty). Ten sezon może zakończyć się
    podobnie, jeżeli kwiecień wywiąże się i oprócz zimy trochę lata też
    zafunduje :)

    Maciej