  • 1. Data: 2010-09-24 19:11:06
    Temat: Minimalna powierzchnia działki
    Od: "Hector" <m...@v...pl>

    Witam!!
    Posiadam działkę o dość nieregularnym kształcie i chciałbym podzielić ją na
    dwie części, z czego jedna część będzie niewielka (300-400m2).
    Czy na takiej działce otrzymam warunki zabudowy? Ewentualnie jaka jest
    minimalna powierzchnia działki pod zabudowę?
    pzdr Maciej

  • 2. Data: 2010-09-24 19:23:24
    Temat: Re: Minimalna powierzchnia działki
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Hector wrote:
> [...]
    > Czy na takiej działce otrzymam warunki zabudowy? Ewentualnie jaka jest
    > minimalna powierzchnia działki pod zabudowę?

    szklane kule w naprawie sorry.

    sprawdź w planie zagospodarowania

  • 3. Data: 2010-09-24 19:29:48
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-24 21:11, Hector pisze:
> [...]
    > Czy na takiej działce otrzymam warunki zabudowy? Ewentualnie jaka jest
    > minimalna powierzchnia działki pod zabudowę?

    Postaw 2 domy a dopiero potem podziel. Będzie łatwiej.

    A na twoje pytanie nikt nie udzieli odpowiedzi - to zależy od wielu
    czynników. W szczególności możesz nie tylko nie otrzymać WZ ale także
    nie podzielisz działki.

    M.

  • 4. Data: 2010-09-24 19:45:37
    Od: Qbus <c...@g...com>

    On 24 Wrz, 21:11, "Hector" <m...@v...pl> wrote:
> [...]
    > Czy na takiej działce otrzymam warunki zabudowy? Ewentualnie jaka jest
    > minimalna powierzchnia działki pod zabudowę?

    http://www.rp.pl/artykul/254986_Jaka_jest_minimalna_
    powierzchnia_dzialki_budowlanej.html

  • 5. Data: 2010-09-25 07:13:12
    Od: mal <m...@g...com>

> [...]

    > Czy na takiej działce otrzymam warunki zabudowy? Ewentualnie jaka jest
    > minimalna powierzchnia działki pod zabudowę?

    Wystąp o warunki zabudowy dla CAŁEJ działki i we wniosku określ, że
    chodzi o 2 domy.
    U mnie np.w dec.o war.zabudowy napisano, że pod 1 budynek nie może być
    mniej jak 5 arów.

    mal

  • 6. Data: 2010-09-27 13:09:10
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Fri, 24 Sep 2010 21:11:06 +0200, Hector napisał(a):

    >Ewentualnie jaka jest
    > minimalna powierzchnia działki pod zabudowę?

    U mnie 7 arów. U Ciebie zapytaj w gminie.

    --
    pozdrawiam
    trud