    From: "PC" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: MłotoWiertarka Bosch GBH 2-24 DFR - awaria pompki
    Date: Fri, 20 Feb 2009 19:46:48 +0100

    To chyba najodpowiedzniejsza grupa bo tu się używa takich narzędzi.
    Moja wiertarka z 2000 roku zaczęła odmawiać posłuszeństwa. Na wstępie
    powiem, że nie jest nadmiernie wyeksploatowana bo uzywam jej od nowości
    raczej do celów hobbystycznych. Problem dotyczy pompki udaru. Nie próbowałem
    jej jeszcze rozbierać ale mam przeczucie, ze tam są jakieś elementy
    uszczelniające tłok jak na pompkę przystało.

    Pytanie mam następujące. Zakładając wariant optymistyczny - wytarły się lub
    sparciały te elementy uszczelniające - da się je gdzieś kupić?

    W przeciwnym wypadku nie ma sensu rozbierać bo wymiana całego modułu jest
    zapewne nieopłacalna.

    PC