eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMłotowiertarki Bosch z Allegro - po czym poznać podróby?Młotowiertarki Bosch z Allegro - po czym poznać podróby?
  • Data: 2010-02-14 22:58:48
    Temat: Młotowiertarki Bosch z Allegro - po czym poznać podróby?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Muszę kupić nową wiertarkę, bo wierny einhell właśnie mi dogorywa,
    zastanawiam się pomiędzy castoramowym macallisterem a niebieskim
    boschem z allegro.
    I kiedy mysle nad tą druga opcją, przypominają mi się nieraz tu
    czytane doniesienia, że większość z tych oferowanych na aukcjach
    wiertarek to podróby jakieś są.

    O, np. pierwsza z brzegu z tych, które mnie interesują:

    http://www.allegro.pl/item918899964_bosch_mlot_udaro
    wy_wiertarka_gbh_2400_walizka.html

    ta sama, inny sprzedawca:

    http://www.allegro.pl/item924540295_mlot_udarowo_obr