  • 1. Data: 2012-09-24 12:16:45
    Temat: Mloty udarowe/wyburzeniowe
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Zastanawiam sie, czy zamiast pozyczac za pare stowek mlot wyburzeniowy
    (bedzie potrzebny przez ponad tydzien) nie lepiej kupic jakis uzywany.
    Mozecie polecic jakas marke i model? Zadania beda rozne - od pustakow,
    przez posadzki, po beton, a moze i kamien.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-09-24 12:27:22
    Temat: Re: Mloty udarowe/wyburzeniowe
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 września 2012 12:16:28 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >
    > Mozecie polecic jakas marke i model? Zadania beda rozne - od pustakow,
    >
    > przez posadzki, po beton, a moze i kamien.

    Ja kupilem chyba za 400zl mlot macallister w castoramie.
    Skulem kupe tynkow, posadzek, i sciane, wywiercilem pare otworow.
    Generalnie dostal w tylek solidnie nie zaluje zakupu.

    Wazne zebys przy zakupie sprawdzil jaka energie uderzenia deklaruje producent.
    Wazne zeby w rece byl solidny i musi byc ciezki (elektro narzedzia niestety musza
    wazyc zeby byc solidne).

    Ja na tego macalistera nie narzekam ale to marketowa marka, moze byc różnie.

  • 3. Data: 2012-09-25 16:23:18
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-24 12:16, Maciek pisze:

> [...]
    > Mozecie polecic jakas marke i model? Zadania beda rozne - od pustakow,
    > przez posadzki, po beton, a moze i kamien.

    Zależy, co to za robota (a w zasadzie ile masz kucia). Ja kupiłem
    najtańszy młotek Renner i poza tym, że się w nim samoczynnie wykręcają
    śrubki i czasami da się wyjąć narzędzia z uchwytu to działa w porządku.
    Mac Alistera bym nie polecał. Miałem piłę tej marki, zepsuła się szybko.
    Na szczęście Castorama nie robi problemu ze zwrotem o ile ma się paragon.
    Nie patrz na używane, bo przeważnie jest to złom, albo prawie złom.

    Jacek

  • 4. Data: 2012-09-27 21:10:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > niestety musza wazyc zeby byc solidne).
    >
    > Ja na tego macalistera nie narzekam ale to marketowa marka, moze byc

    ale solidna...

    troche tego sprzętu do firmu kupowałem i powiem szczerze że sprzęt chodzi...

    wkrętarki wszystkie sa na chodzie choć w robocie nikt sie ze sprzętem nie
    cacka.

    Duży młot do kucia tez robi co trzeba.

    ta marka jest warta polecenie warto zauważyć że nie jest to typowa taniocha,
    cenę ma raczej średnią niż super niską.