  • 11. Data: 2009-05-29 12:30:23
    Temat: Re: Mocowanie balustrady na tarasie
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    RudeBoy pisze:

    > No właśnie nie wiem czy "kotwa chemiczna" to dobre hasło do poszukiwania
    > tego. Bo ile razy o coś takiego pytałem to mi dawali te ampułkowe kotwy.
    > Jakby ktoś kojarzył konkretny produkt, który mnie nie zniszczy
    > finansowo. Ok 10 mocowań muszę zrobić.

    Hasło dobre:

    http://www.pattex.pl/content/view/271/230/
    http://www.fischercentrum.pl/index.php?option=com_co
    ntent&task=view&id=439&Itemid=191

    Tego szukasz :) Na bank będzie w Castoramie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 12. Data: 2009-05-29 12:50:03
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kris pisze:

    > I bedziesz docinał kafle w miejscu słupków od balustrady? A jak za kilka lat
    > zechcesz zmienic balustrade to kafle beda tam podocinane.
    > Ja uwazam że balustrada powinna być mocowana na samym końcu- ew przed
    > elewacją ale już po kaflach.
    > Przemyśl jednak mocowanie balustrady od czoła tarasu.
    > A odnośnie hydroizolacji to po położeniu kafli uszczelnisz dobrze połączenie
    > elewacji z kaflami i bedzie ok. Tak myśle
    > No i spadek tarasu w kierunku od elewacji zrób porządny

    Taras-balkon jest wąziutki - 1,2m. W sumie to może tylko mocowania na
    ścianie domu zrobię przed elewacją. Później położe płytki i zamocuje
    balustradę.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 13. Data: 2009-05-29 13:05:01
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kiki pisze:
    > "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message
    >
    > Jaka gruba jest wylewka dociskowa? U mnie miała na końcu z 10cm i wiercili
    > ją na 7cm po czym wklejali kotwy na klej do betonu. Trzyma super. Klej do
    > betonu po 15 minutach jest już twardy.

    Nie mam zamiaru mocować w warstwie dociskowej.. Która jest przecież nie
    związana z niczym.Będę montował do płyty balkonu. Ma 12cm grubości.
    Na przeszczał przez warstwę dociskową 5cm i 5cm styroduru.

    Ty jak miałeś dociskową 10cm to potęga...

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-05-29 13:15:50
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Taras-balkon jest wąziutki - 1,2m. W sumie to może tylko mocowania na
    > ścianie domu zrobię przed elewacją. Później położe płytki i zamocuje
    > balustradę.

    U mnie kilka dni temu mocowali balustrade metalowa na balkon. Balkonik o
    wymiarach 1.5 * 2,5 metra. Balustrade mocowali tylko do czoła balkonu w 4
    miejscach. Kazde mocowanie to 2 kotwy.
    Do ściany wcale nie zamocowana jest a trzyma bardzo pewnie i stabilnie.

    Krzysiek

  • 15. Data: 2009-05-29 13:30:09
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kris pisze:

> [...]
    > miejscach. Kazde mocowanie to 2 kotwy.
    > Do ściany wcale nie zamocowana jest a trzyma bardzo pewnie i stabilnie.

    U mnie balustrada będzie drewniana. No i długość balkonu 7,5m :/
    Wszyscy trzej stolarze z którymi gadałem chcieli mocować do ściany.
    pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-05-30 12:45:31
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > U mnie balustrada będzie drewniana. No i długość balkonu 7,5m :/
    > Wszyscy trzej stolarze z którymi gadałem chcieli mocować do ściany.
    > pozdrawiam

    Nie mocuj do ściany, bo wyjdą komplikacje, a to mostki termiczne przez
    naruszoną izolację, a to wciekanie wody.
    Wklej kotwy, jak ci mówimy. To trzyma bardzo solidnie. ]