  • Data: 2009-08-01 19:03:30
    Temat: Moze nowa lodowka?
    Od: "MIX-NET" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam stara lodowke. Ostatnio robilem pomiar i wyszlo, ze pobiera 3 kWh.
    Obecnie na rynku lodowki potrafia pobierac ok 0,5 kWh dziennie. Pytanie jest
    bardzo ogolne, ale moze ktos mial podobny dylemat. Czy oszczednosci pradu
    przy nowej lodowce beda tak duze, ze ta lodowka po np. 12 lub 24 miesiacach
    wyjdzie praktycznie za darmo? Wiem, wiem zalezy od kwoty lodowki, ceny pradu
    w moim domu itd. ale moze ktos przerabial juz ten temat? Ew. czy jest jakis
    nudzacy sie matematyk, zeby porobic stosowne wyliczenia? Jestem ciekawy jak
    to wyglada w praktyce?
    pozdrawiam
    MarkX