  • 1. Data: 2014-10-06 13:00:57
    Temat: NTG Drukarka - moze ktos wie jaki model
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie

    Z gory przepraszam za nietemat, ale sa tu osoby z branzy, wiec moze mi
    pomoga.

    Potrzebuje drukarki laserowej do domu. Trzy warunki jakie musi spelniac":
    1. WIFI
    2. kolor
    3. mozliwosc latwego uzupelniania tonera bez koniecznosci wymiany bebechow.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2014-10-06 13:09:12
    Temat: Re: NTG Drukarka - moze ktos wie jaki model
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 października 2014 13:00:57 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > 2. kolor
    > 3. mozliwosc latwego uzupelniania tonera bez koniecznosci wymiany bebechow.

    Samsung SL-C410W ?
    Mam cos podobnego w biurze (wielofunkcyjne) i jak ~rok temu szukalismy to
    samsung wychodzil przyzwoicie cenowo jezeli chodzi o tonery :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-10-06 13:15:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-06 13:09, Adam pisze:

    > Samsung SL-C410W ?
    > Mam cos podobnego w biurze (wielofunkcyjne) i jak ~rok temu szukalismy to
    > samsung wychodzil przyzwoicie cenowo jezeli chodzi o tonery :)

    No tak, ale musisz kupowac oryginalne tonery. Wersja Twojej o ktora mi
    chodzi to:

    http://allegro.pl/nowa-samsung-sl-c410w-reset-chip-i
    4586740372.html

    ale ta jest grzebana.
    Innymi slowy szukam czegos, co bedzie widzialo ile jest toneru, a nie
    krzyczalo, ze koniec po wydrukowaniu zaprogramowanej ilosci stron, a
    toneru zostaje pol pojemnika.
    Ta z linka ma chip, ktory resetuje te ustawienia. Toner mozna sobie
    dosypywac ile razy sie chce, a ona zawsze widzi, ze pojemnik jest pelny,
    czy jakos tak.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2014-10-06 13:43:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 października 2014 13:15:48 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No tak, ale musisz kupowac oryginalne tonery. Wersja Twojej o ktora mi
    > chodzi to:

    IMO nie musisz, mozesz kupic np. taki zamiennik - powinien dzialac bez problemu:

    http://allegro.pl/nowy-toner-samsung-clp-360-clt-c40
    6s-c406-cyan-i4612933897.html

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2014-10-06 14:07:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-06 13:43, Adam pisze:

    > IMO nie musisz, mozesz kupic np. taki zamiennik - powinien dzialac bez problemu:
    >
    > http://allegro.pl/nowy-toner-samsung-clp-360-clt-c40
    6s-c406-cyan-i4612933897.html

    No tak, ale zobacz jak to jest. Toner na 1000 stron. O ile dobrze
    rozumiem na tyle ma starczyc. Jak wymieniasz to okazuje sie, ze
    powiedzmy 1/4 idzie do kosza, bo drukowane byly z rzadkim tekstem
    strony. To jest cwaniactwo producentow, ale to inny temat.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2014-10-06 14:11:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 października 2014 14:07:00 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > powiedzmy 1/4 idzie do kosza, bo drukowane byly z rzadkim tekstem
    > strony. To jest cwaniactwo producentow, ale to inny temat.

    Ah - rozumiem o czym piszesz. Ale raczej zadna tania drukarka nie bedzie
    miala w tonerze za 80 pln czujnika poziomu ilosci tonera :) Ta aukcja co
    wkleiles wydaje sie spoko ;) Tylko nie wiem jak z gwarancja..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2014-10-06 14:11:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 października 2014 14:11:07 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > miala w tonerze za 80 pln czujnika poziomu ilosci tonera :) Ta aukcja co

    ^ poziomu proszku znaczy ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2014-10-06 14:29:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > Ah - rozumiem o czym piszesz. Ale raczej zadna tania drukarka nie bedzie
    > miala w tonerze za 80 pln czujnika poziomu ilosci tonera :)

    jak najbardziej. W mojej CLP325W za 300zł są czujniki tonerów

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2014-10-06 14:34:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-06 14:11, Adam pisze:

    > wkleiles wydaje sie spoko ;) Tylko nie wiem jak z gwarancja..

    No wlasnie tego nie wiem. :-(

    A co do czujnikow toneru, to prawde mowiac moze ich tam wcale nie byc,
    byleby drukarka nie odmawiala posluszenstwa po wydrukowaniu tych ilus
    stron. Kiedys tak bylo, ale firmy mniej widocznie zarabialy.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2014-10-06 14:48:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 października 2014 14:34:58 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A co do czujnikow toneru, to prawde mowiac moze ich tam wcale nie byc,
    > byleby drukarka nie odmawiala posluszenstwa po wydrukowaniu tych ilus
    > stron. Kiedys tak bylo, ale firmy mniej widocznie zarabialy.

    No ja do dzisiaj drukuje po ~1000 stron A4 faktur miesiecznie na HP1020 (b/w) -
    chodzi chyba juz piaty rok, zuzylem niezliczona ilosc tonerow - wymieniam
    raz na 2-3 miesiace i nie wymienilbym jej na nic innego - regenerowany i
    napelniony toner kosztuje 10 pln i mimo takiego przebiegu drukuje jak nowa :-)

    A teraz co.. kupisz drukarke z zamontowanym czipem ktory po ilus stronach
    "uszkadza" drukarke. Eh co za czasy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.