  • 21. Data: 2014-10-06 22:04:22
    Temat: Re: NTG Drukarka - moze ktos wie jaki model
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 października 2014 14:29:01 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > jak najbardziej. W mojej CLP325W za 300z� s� czujniki toner�w
    A gdzie można a za 300 kupic?
    Bo ja widze wyższą cenę-np tu:
    http://allegro.pl/drukarka-kolorowa-laserowa-samsung
    -clp-325w-demo-i4628356302.html

  • 22. Data: 2014-10-06 22:16:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > A gdzie można a za 300 kupic?
    > Bo ja widze wyższą cenę-np tu:
    > http://allegro.pl/drukarka-kolorowa-laserowa-samsung
    -clp-325w-demo-i4628356302.html

    teraz to nie wiem. kupowałem z rok temu w MediaMarkcie
    pewnikiem trafiłem w promocję :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2014-10-07 00:12:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-06 20:48, Adam pisze:

    > Ale producentowi nie chodzi o to zeby drukarka precyzyjnie okreslila ilosc
    > pozostalego toneru tylko zeby klient szybciej kupil nowy toner ;)
    >
    > Te drukarki IMHO maja prosciutkie liczniki - wklepane ma 3000 i jak drukuje
    > i uzywa danego toneru to licznik w chipie tonera robi "-1" i to cala
    > filozofia :) W prostych / tanich drukarkach na 99% tak bedzie :-)

    Tak to wyglada niestety. Znaczy dupcia. Nie znajde czego szukam. :-(

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2014-10-07 11:41:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Tak to wyglada niestety. Znaczy dupcia. Nie znajde czego szukam. :-(
    http://allegro.pl/drukarka-kolorowa-laserowa-samsung
    -clp-325w-demo-i4628356302.html
    Tu pisza że chip resetuje liczniki więc powinno działać dopóki jest toner

  • 25. Data: 2014-10-07 11:46:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > http://allegro.pl/drukarka-kolorowa-laserowa-samsung
    -clp-325w-demo-i4628356302.html
    > Tu pisza że chip resetuje liczniki więc powinno działać dopóki jest toner

    no własnie z takim chipem mam. Kupuje sie toner w większych lub
    mniejszych buteleczkach i jak się skończy dosypuje.
    trochę się człowiek przy tym ubrudzi ale po dojściu do wprawy jest OK :)

  • 26. Data: 2014-10-08 10:12:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-07 11:41, Kris pisze:
    > http://allegro.pl/drukarka-kolorowa-laserowa-samsung
    -clp-325w-demo-i4628356302.html
    > Tu pisza że chip resetuje liczniki więc powinno działać dopóki jest toner

    No tak, tylko watpie zeby gwarancja byla zachowana.
    Przy okazji - dziwne, ze tylko Samsungi sa chipowane.

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2014-10-08 12:14:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 października 2014 11:46:45 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > no w�asnie z takim chipem mam. Kupuje sie toner w wi�kszych lub
    >
    > mniejszych buteleczkach i jak si� sko�czy dosypuje.
    > troch� si� cz�owiek przy tym ubrudzi ale po doj�ciu do wprawy jest
    I w tym MM kupiłeś już taka "tuningowaną" czy później przerobiłeś?

  • 28. Data: 2014-10-08 18:24:07
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    ps.com...

    >Ah - rozumiem o czym piszesz. Ale raczej zadna tania drukarka nie bedzie
    >miala w tonerze za 80 pln czujnika poziomu ilosci tonera :)

    W Canonie LBP5000 jest czujnik optyczny, toner ma przeźroczyste okienko i
    drukarka prześwietla toner, jak się skonczy to wie, że go nie ma. :-)
    W innym Canonie (MF4600) czujnik jest indukcyny, proszek ma właściwoście
    ferromagnetyczne i drukarka bada co jakiś czas czy jest toner.

  • 29. Data: 2014-10-08 22:34:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-08 18:24, nom pisze:

> [...]
    > W innym Canonie (MF4600) czujnik jest indukcyny, proszek ma właściwoście
    > ferromagnetyczne i drukarka bada co jakiś czas czy jest toner.

    Mozna dosypac sam proszek, znaczy toner bez wymiany kartridza?

    Pozdro.. TK