  • 241. Data: 2016-11-22 08:00:13
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 09:03:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    .
    > Kupić nowy tv, naprawić ten popsuty czy może kupić projektor?
    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika
    /sprawdzili%C5%9Bmy-projektor-za-300-z%C5%82-kt%C3%B
    3ry-jest-dost%C4%99pny-wy%C5%82%C4%85cznie-w-biedron
    ce/ar-AAkywjS?li=AAaGjkQ&ocid=spartanntp
    Takie cudo sie podobnież w biedronce pojawiło

  • 242. Data: 2016-11-22 09:51:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-11-22 o 08:00, Kris pisze:
> [...]
    3ry-jest-dost%C4%99pny-wy%C5%82%C4%85cznie-w-biedron
    ce/ar-AAkywjS?li=AAaGjkQ&ocid=spartanntp
    > Takie cudo sie podobnież w biedronce pojawiło

    obraz masakra.

    --
    Pete

  • 243. Data: 2016-11-22 11:18:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 listopada 2016 09:51:47 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > obraz masakra.

    Trzeba by na żywo zobaczyć bo z fotkami różnie bywa. Ale za 300zł to raczej cudów
    bym się nie spodziewał. Ale tez w domu nie wymagam kinowej jakości.
    Póki co nie kupie bo niedawno telewizor kupiłem.

  • 244. Data: 2016-11-22 11:23:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 listopada 2016 08:00:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    3ry-jest-dost%C4%99pny-wy%C5%82%C4%85cznie-w-biedron
    ce/ar-AAkywjS?li=AAaGjkQ&ocid=spartanntp
    > Takie cudo sie podobnież w biedronce pojawiło
    Jakiś duy transport z Chin dotarł widocznie bo wysyp projektorów poniżej 500zł w
    sklepach.
    Kolejny w Intermarche
    http://intermarche.pl/produkty/projektor-multipic-2,
    2-overmax-_

  • 245. Data: 2016-11-22 11:35:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 22.11.2016 o 08:00, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 09:03:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > .
    Zasadnicze pytania dotyczące projektora:
    - trwałość lampy
    - cena i dostępność nowej
    Jacek

  • 246. Data: 2016-11-22 11:46:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 listopada 2016 11:35:06 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Zasadnicze pytania dotyczące projektora:
    > - trwałość lampy
    > - cena i dostępność nowej

    Jeśli teraz projektory z przyzwoitym obrazem kosztuja poniżej 1000zł i mają 2-3 lata
    gwarancji to specjalnie nie ma się nad czym rozczulać. No chyba że lampa gwarancją
    nie objęta
    Kogutek kupił projektor kilka miesięcy temu i z jakości obrazu zadowolony a zapłacił
    chyba coś koło 1000zł.
    W marketach pojawiają się ostatnio w cenach od 300zł- do domowych zastosowań jak dla
    mnie pewnie by starczyło. Z godzinę, dwie dziennie telewizji oglądamy więc kilka tysi
    na projektor wydawać to w naszej sytuacji bez sensu.
    Ale poki co kupiłemn niedawno telewizor
    TCL 50cali za ok 1800zł.
    http://www.tcl.eu/pl/produkty/tv-led-127cm-f50s4805s

    Generalnie nic mu zarzucić nie mogę
    Zresztą na dzisiaj TCL to jedne z lepszych telewizorów chyba.

  • 247. Data: 2016-11-22 11:49:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-11-22 o 11:18, Kris pisze:

    > Trzeba by na żywo zobaczyć bo z fotkami różnie bywa.

    Siatka pikseli widoczna na zdjęciu będzie jeszcze wyraźniej widoczna w
    rzeczywistości. No i jeśłi recenzent pisał, że był w stanie przeczytać
    napisy pod filmem, to więcej uzasadniać nie trzeba.

    Ale za 300zł to raczej cudów bym się nie spodziewał.

    "Tanie mięso jedzą psy" Szkoda każdej złotówki wydane na ten projektor

    Ale tez w domu nie wymagam kinowej jakości.

    OMG, przede wszystkim w domu wymagam kinowej jakości. Każdą wizytę w
    kinie odchorowuję potem przez rok (ciamkanie popcornem i colą, gadanie,
    świecenie telefonem itepe atrakcje). W domu nalewam sobie szklaneczkę
    rudej, nikt mi nie przeszkadza, stopklatkę sobie zrobię na dolanie rudej.

    I miałbym sobie to zepsuć tym g... za 300 zł?

    > Póki co nie kupie bo niedawno telewizor kupiłem.

    TV a projektor to jak porównanie ciężarówki do osobówki. Zupełnie inne
    zadania do wykonania ;)

    --
    Pete

  • 248. Data: 2016-11-22 11:50:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-11-22 o 11:23, Kris pisze:

> [...]
    ce/ar-AAkywjS?li=AAaGjkQ&ocid=spartanntp
    > Jakiś duy transport z Chin dotarł widocznie bo wysyp projektorów poniżej 500zł w

    "Last Christmas
    I gave you my heart
    But the very next day you gave it away
    ... "

    ;)
    --
    Pete

  • 249. Data: 2016-11-22 11:51:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-11-22 o 11:35, Jacek pisze:
    > Zasadnicze pytania dotyczące projektora:
    > - trwałość lampy
    > - cena i dostępność nowej
    > Jacek

    13$ z transportem

    --
    Pete

  • 250. Data: 2016-11-22 12:14:53
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >odchorowuję potem przez rok (ciamkanie popcornem i colą, gadanie, świecenie

    Nie tylko to, jakość kinowego obrazu nie powala, jest po prostu duży.