  • 51. Data: 2016-05-31 09:09:56
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Dupek Żołędas" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ja zaś czekam na TV opary o eink.

    Jakiś bezsens.

  • 52. Data: 2016-05-31 10:47:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 09:03:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Kupić nowy tv, naprawić ten popsuty czy może kupić projektor?
    http://www.mycenter.pl/telewizor-tcl-f50s4805s,id-15
    5325
    1800zl za 50cal telewizor. Tragedii nie ma

  • 53. Data: 2016-05-31 10:50:50
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 30.05.2016 o 15:40, Kris pisze:
    > W BF4 grywam a żonka często filmy ogląda(z netu ale na tv puszczane) dlatego ekran
    w salonie przydatny jest;)
    :)
    w BF4 grasz na TV dużo calowym? :) Chociaż pewnie jak się przełączy w
    jakiś tryb sport, to może i się da.
    A jak masz zorganizowaną klawiaturę i myszkę? No chyba że pad.

    PS. Kris'ów trochę jest. Nie idzie Cię wyjąć w 10sec ;-)
    --
    GreDi

  • 54. Data: 2016-05-31 10:59:35
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Mam w domu popsutego Sharpa. Mniejsza o model. W środku jest dokładnie
    > taki sam jak sąsiedni Medion :) Nie tylko o elektronikę chodzi ale nawet
    > o mocowania matrycy. De facto róznią się tylko plastikiem obudowy i tak
    > samo dziadowskim softem.

    A matryca ta sama? Bo tu może być spora różnica w obrazie...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 55. Data: 2016-05-31 11:07:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 maja 2016 10:50:52 UTC+2 użytkownik GreDi napisał:

    > w BF4 grasz na TV dużo calowym? :)
    50
    > Chociaż pewnie jak się przełączy w
    > jakiś tryb sport, to może i się da.
    > A jak masz zorganizowaną klawiaturę i myszkę? No chyba że pad.
    XBOX360

    > PS. Kris'ów trochę jest. Nie idzie Cię wyjąć w 10sec ;-)
    Bo i po co;)

  • 56. Data: 2016-05-31 11:26:52
    Od: quent <x...@x...com>

    On 31.05.2016 10:47, Kris wrote:

    > http://www.mycenter.pl/telewizor-tcl-f50s4805s,id-15
    5325
    > 1800zl za 50cal telewizor. Tragedii nie ma

    Telewizor trzeba w sklepie podłączyć i się pogapić.
    Tak jak z kolumnami - trzeba posłuchać.
    Nie kupuje się via net w ciemno.
    ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 57. Data: 2016-05-31 11:42:32
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    >A matryca ta sama? Bo tu może być spora różnica w obrazie...

    Przecież dana fabryka robi dla kilku marek.

  • 58. Data: 2016-05-31 11:49:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 maja 2016 11:26:55 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Telewizor trzeba w sklepie podłączyć i się pogapić.
    > Tak jak z kolumnami - trzeba posłuchać.
    > Nie kupuje się via net w ciemno.
    Akurat mam taką złośliwość więc pewnie tak zrobię.
    Ale powiem szczerze że jak tak w sklepach na te uruchomione telewizory się gapie to
    różnicy nie widzę. Mało wymagający jestem pewnie
    Z netu w tv też nie korzystamy tak wiec i ten parametr mogę pominąć.
    Za 4k czy tam UHd na dzisiaj pewnie też mogę zrezygnować bo nikt w tym nie nadaje.
    Tak więc sporo parametrów odpada

  • 59. Data: 2016-05-31 11:51:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 31.05.2016 11:49, Kris wrote:

> [...]
    > Za 4k czy tam UHd na dzisiaj pewnie też mogę zrezygnować bo nikt w tym nie nadaje.

    Jak one są wszystkie na rozdzielaczu to faktycznie słabo widać różnice.
    Mam na myśli podłączenie TV do jakiegoś rozsądnego źródła.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 60. Data: 2016-05-31 12:00:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 maja 2016 11:51:33 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Jak one są wszystkie na rozdzielaczu to faktycznie słabo widać różnice.
    > Mam na myśli podłączenie TV do jakiegoś rozsądnego źródła.
    Najdosadniejsze to by było takie jak w domu ozywam czyli dekoder nc+ TV
    naziemna(dvbt) wiec cudow tam nie bedzie