  • 71. Data: 2016-06-01 08:21:13
    Temat: Re: [OT] NTG? Telewizoir, projektor
    Od: quent <x...@x...com>

    On 01.06.2016 08:14, Ghost wrote:
    > Mogę tak długo :-)

    Ja wiem, a para jak zwykle idzie w gwizdek.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 72. Data: 2016-06-01 08:43:56
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Ja wiem, a para jak zwykle idzie w gwizdek.

    Nie dokładaj śmieci do pieca :P

  • 73. Data: 2016-06-01 10:04:43
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-31 o 11:49, Kris pisze:

    > Za 4k czy tam UHd na dzisiaj pewnie też mogę zrezygnować bo nikt w tym nie nadaje.
    > Tak więc sporo parametrów odpada

    Tu nie chodzi o to czy ktos nadaje w 4K tylko czy samemu sie z tego
    korzysta. Sa przeciez kamery 4K.

    Pozdro.. TK

  • 74. Data: 2016-06-01 10:16:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 10:04:39 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tu nie chodzi o to czy ktos nadaje w 4K tylko czy samemu sie z tego
    > korzysta. Sa przeciez kamery 4K.
    A to nie. Nie korzystamy.
    Może to dziwne ale nawet przyzwoitego aparatu foto w domu nie mamy, jedyne to te w
    smartfonach;)
    Ale jak widzę aż tak dużej dopłaty do 4k w stosunku do fulhd nie ma więc możn\e i się
    skusze. Tylko znając życie w życiu z tego nie skorzystam;)
    Poprzedni telewizor jak kupowałm to tez mi radzono "dopłac pare stów kup fullhd)
    Kupiłem zwykły hd nie ful to był chyba 2010rok i do teraz nie było potrzeby fullhd.
    Nawet nie wiem czy mój dekoder nc+ w fulhd nadaje
    No i czy róznica jakoś bardzo widoczna in plus.

  • 75. Data: 2016-06-01 10:32:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-05-30 o 17:56, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

    > I żałosną jasność

    Tak, projektory do KD nie nadają się do oglądania w dzień.
    Do tego są projektory biznesowe.

    --
    Pete

  • 76. Data: 2016-06-01 10:50:22
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Tak, projektory do KD nie nadają się do oglądania w dzień.
    >Do tego są projektory biznesowe.

    That's my point.

  • 77. Data: 2016-06-01 10:59:26
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Nie wiem, złącze do matrycy jest dokładnie takie samo i prowadzenie
    > taśmy wygląda na identyczne. Nie sprawdzałem typu dokładnego a mediona
    > nie zamierzam ponownie rozbierać bo to traumatyczne doświadczenia. Rzecz
    > w czyms innym. Sharp już nie istnieje jako marka skoro ma poziom Medion.

    Ale właśnie w tym rzecz, że w matrycy może być duża różnica i to ona
    najwięcej z całej ceny tv kosztuje.
    Wtyczka będzie ta sama prawdopodobnie, ale modele już mogą być bardzo różne.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 78. Data: 2016-06-01 11:03:46
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-06-01 o 10:16, Kris pisze:

> [...]
    > Nawet nie wiem czy mój dekoder nc+ w fulhd nadaje
    > No i czy róznica jakoś bardzo widoczna in plus.

    Ja bym kupował tv z taką rozdzielczością, w jakiej posiadam źródła do
    oglądania. Bo lcd ma to do siebie, że najlepiej i ogólnie dobrze wygląda
    tylko w natywnej rozdzielczości. Więc jak mu się daje sygnał w niższej
    rozdzielczości niż ma matryca, to muszą zadziałać różne algorytmy
    skalowania, które w zależności od modelu działają lepiej lub gorzej, ale
    nigdy to nie jest to samo co by pokazała teoretycznie gorsza, ale
    dopasowana rozdzielczością matryca.
    Więc jako, że większość sensownego źródła mamy obecnie w FullHD, to
    takiego tv bym się trzymał.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 79. Data: 2016-06-01 11:13:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 10:16:19 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > fullhd) Kupiłem zwykły hd nie ful to był chyba 2010rok i do teraz nie było
    > potrzeby fullhd.

    Zdaje mi sie, ze w xboxie wiele gier smiga full hd :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 80. Data: 2016-06-01 11:41:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 11:13:16 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Zdaje mi sie, ze w xboxie wiele gier smiga full hd :)
    > pozdr.
    xbox360 to nie najnowszy sprzęt więc nie wiem jak tam z fullhd.
    Ale nawet gdyby to myślę że ludzkie oko by różnicy nie zauważyło z 4-6 metrów