    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Najtańsze szafki do zabudowy schowka
    Date: Sun, 06 Jul 2014 18:55:15 +0200

    Mam schowek pod schodami. Chciałbym go najtaniej jak się da zabudowac
    półkami na którzy będa stały głównie buty i może jakieś pierdoły typu
    szmatki, słoiki etc. Zazwyczaj rozmiar rzeczy nie przekroczy wielkości
    pudelka do butów. Całość: szerokie 180, wysokie 140. Około 50cm
    głębokości, ale nie jest to istotne. Drzwiczek brak. De facto poszukuje
    "regalu na książki". Może być bez tylnej ścianki. Zalezy mi na
    wymiennych półkach, żeby czasem coś zmiescić większego.

    Teraz: szukam rozwiązań w jakiś wiekszych sklepach, coś w rodzaju szaf
    systemowych składanych jak klocki. Ikea ma (regały "Billy"), ale moim
    zdaniem za drogo. Pozostali mają dorywczo. Dlaczego za drogo: bo
    pojedynczą szafkę mają w cenie ... połowy kuchni w hipermarkecie gdzie
    płyt i szafek jest znacznie więcej.

    Czy ktoś może widział producenta na necie który produkuje takowe szafki
    taniej niż ikea? Moga być nawet z surowej płyty bez okeiny, schowek jest
    zamykany.

    Rozwazam też opcję szyny na ścianę i wsporniki. Uzywam, ale w tym
    przypadku po podliczeniu wychodzi drożej niż regał z ikea.

    Nie mam piły stołowej i nie kupię, więc budowa samodzielnie bedzie
    kłopotliwa (ręczną pilarką już probowalemi to nie jest to), żaden ze
    mnie stolarz i na 1000% będzie drożej.