  • 1. Data: 2010-09-24 21:29:09
    Temat: Najtansze thuje 180 cm na Slasku - poszukuje z posadzeniem - ok 80 szt
    Od: "sgarnek" <g...@w...pl>

    Najtansze thuje 180 cm na Slasku - poszukuje z posadzeniem - ok 80 szt

  • 2. Data: 2010-09-27 19:14:30
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Jeśli mogę coś doradzić, to dzisiaj byłem pod Opolem i kupowałem tuje.
    Akurat wracałem tamtędy z krótkiego urlopu... Wczesniej znalazłem szkółkę na
    Allegro... i naprawdę mają super ceny. Tuja Smaragd o wysokości ok. 150 cm,
    pięknie uformowana za 20-30 złotych - u mnie pod Wrocławiem za 20 złotych
    można kupić za te pieniądze jakieś marne ochłapy... Ja, co prawda, nie
    kupowałem tych dużych, ale naprawdę w/g mnie ceny mają super.

    Nie wiem, czy sadzą - być może przy takiej ilości można się dogadać...

    Namiary mogę wysłać na priv.

    wolim (at) interia (dot) pl

    Pzdry,
    MW