  • 1. Data: 2013-03-30 14:06:30
    Temat: zmywarka
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    sory za chyba OT, ale nie wiem gdzie zapytać,
    używa Ktoś tu może zmywarki do naczyń?
    chodzi mi o te kostki myjące, one są w jakimś
    takim przeźroczystym "opakowaniu" a od góry
    zaklejone jakimś rodzajem folii...
    czy zawartość kostki wyjmuje się z tej folii?
    czy wkłada całość do zmywarki?

    to opakowanie nie bardzo daje się zdejmować,
    więc już głupi jestem?

    HELP!

  • 2. Data: 2013-03-30 16:54:56
    Temat: Re: zmywarka
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu sobota, 30 marca 2013 14:06:30 UTC+1 użytkownik identyfikator: 20040501
    napisał:
> [...]
    >
    > czy zawartość kostki wyjmuje się z tej folii?
    >
    > czy wkłada całość do zmywarki?
    >

    > to opakowanie nie bardzo daje się zdejmować,

    Najlepiej sprawdzić na opakowaniu, ale teraz faktycznie większość kostek jest
    pakowana w rozpuszczalną folię.
    Jak masz kostki typu fefnaście w jednym to prawie na pewno.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2013-03-30 17:52:01
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Jeżeli ta folia ma ponacinane w ząbki uszka to znaczy że trzeba ją rezerwać
    i wyjąć zawartość.

    Marek

  • 4. Data: 2013-03-30 17:54:53
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie nie ma żadnych uszek, do tego bardzo opornie zchodzi... ok, dzięki

  • 5. Data: 2013-03-30 18:17:16
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    > sory za chyba OT, ale nie wiem gdzie zapytać,

    nawet zakladajac ze wywaliles opakowanie z instrukcja to
    dalej mozna pomyslec i sprawdzic czy rozpuszcza sie to
    w goracej wodzie, prawda?

  • 6. Data: 2013-03-30 21:06:38
    Od: k...@g...com

    napisał:
> [...]
    >
    > czy zawartość kostki wyjmuje się z tej folii?
    >
    > czy wkłada całość do zmywarki?
    >

    > to opakowanie nie bardzo daje się zdejmować,

    Doświadczenie jest miarą poznania świata. Bo oczywiście potrafisz tylko pisać a
    czytać już nie. Wsadź jedną kostkę z opakowaniem do zmywarki i włącz zmywarkę. Jak
    kostka zginie a naczynia będą umyte to znaczy że folia się rozpuszcza. Jak kostka w
    folii będzie gdzieś leżała w zmywarce a naczynia będą nie umyte to znaczy że się nie
    rozpuszcza. Od pewnego czasu czekam na pytanie czy papier toaletowy można prać. Po
    tym co napisałeś wynika że niedługo będę czekał.

  • 7. Data: 2013-03-30 21:12:47
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    lepiej nie pytaj jak wojskowi tłumaczą, że żołnierzowi wystarczy ten jeden
    odcinek papieru toaletowego, ten między nacięciami...

  • 8. Data: 2013-03-30 23:36:18
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 30 marca 2013 21:12:47 UTC+1 użytkownik identyfikator: 20040501
    napisał:
    > lepiej nie pytaj jak wojskowi tłumaczą, że żołnierzowi wystarczy ten jeden
    >
    > odcinek papieru toaletowego, ten między nacięciami...

    Wychodzi że lotny jesteś jak płyta chodnikowa.

  • 9. Data: 2013-03-31 09:58:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W dniu sobota, 30 marca 2013 21:06:38 UTC+1 użytkownik k...@g...com >napisał:
    >Od pewnego czasu czekam na pytanie czy papier toaletowy można prać. Po tym co
    napisałeś wynika że niedługo będę czekał.

    Najpierw ktoś zapyta czy rolki sraj-taśmy trzeba odpakować z fabrycznej foli czy nie.
    Gość stracił kilka minut aby na grupie zapytać czy odpakowywać tabletki czy nie. Aby
    spojrzeć na pudełku takiego pomysłu nie miał.
    Kiedyś dziwiłem sie jak w instrukcji mikrofali widziałem zapis żeby żywych zwierząt
    do mikrofali nie wkładać. A jakaś siec kawiarni ostrzega na kubkach z kawa że ta jest
    gorąca.
    Czekam tylko aż na maśle pojawi się napis:"przed spożyciem odpakować"

  • 10. Data: 2013-03-31 12:34:21
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    > więc już głupi jestem?

    Prawda!
    Nie, żeby złośliwie, ale przyłączę się do tonu wypowiedzi kolegów ;-)
    Jacek