  • 21. Data: 2020-05-29 17:13:50
    Temat: Re: Nie kupujcie hiszpańskiej ceramiki. Historia z historią
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ekhm... że przepraszam co??!! Że dzisiaj wszystko jest dobrej
    > jakości???? Ja właśnie mam wrażenie, że dzisiaj kupić coś dobrej
    > jakości, a nie tylko drogie, bo takowe dobrej jakości udaje i ma
    > marketing szumny w okół tego, to jest problem.
    > Czego nie weźmiesz w rękę to tanie barachło z Chin, co się zaraz rozpada...

    Nie żyłeś w komuniźmie. Teraz możesz wybierać, nie musisz kupować tanich rzeczy. Są
    też odpowiedniki tylko dużo droższe. Sami dokonujemy takich wyborów bo to nasze
    marzenie mieć coś tanio i jednocześnie żeby było dobre. Potem narzekamy. Oczywiście
    nie zawsze wybór podyktowany jest tylko i wyłącznie naszymi preferencjami,
    najczęściej to coś pośredniego pomiędzy możliwościami a chęcią. Tak się rodzi
    tandeta.
    K.