  • 151. Data: 2019-01-18 14:17:07
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.01.2019 13:44, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie zebym na mikkizm przeszedl

    To nie żaden Mikkizm :-)
    Choć jeśli zdrowy rozsądek i moralność jest z nim kojarzona to nic złego
    w sumie.
    Czerwoni u nas 50 lat demolowali ludzkie głowy to i mało jest ludzi,
    którzy głoszą normalność i ogólnie nie mają w głowach czerwono.

    Niestety podejście etatystyczne jest dosyć ekspansywne również w
    stanach. Trump być może trochę to przystopuje ale faktem jest, że
    komuniści wszelkiej maści mocno napierają, z tym, że tym razem nie
    metodami rewolucyjnymi a cichym marszem na instytucje a najlepszym dla
    nich targetem są niestety nasze dzieci :-(

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 152. Data: 2019-01-18 14:17:51
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.01.2019 13:53, Myjk wrote:
    > A ty się z tego cieszysz, bo na nich głosowałeś,
    > choć to największy syf polityczny?

    A na kogo głosował Myjk? ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 153. Data: 2019-01-18 14:18:12
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 18.01.2019 13:36, Zenek Kapelinder wrote:
    > Skads pieniadze na orkiestre wezmie. Jedynie mennica moze sobie po godzinach
    dodrukowac. Bank podwoi wplaty. Tak sie jakis bank odgrazal i podwoil. Dal 7 milionow
    zlotych. Sadzisz ze dyrektor ze swoich wyjal? Mnie sie wydaje ze szybciej skubnal na
    czyms klientow.

    Podnieśli opłaty bankowe. Ja bym wolał żeby nie dawali na wośp i mieli
    niższe ceny.

  • 154. Data: 2019-01-18 14:27:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Jan 2019 14:17:51 +0100, quent

    > A na kogo głosował Myjk? ;-)

    Nie rządzą i obecnego syfu nie robią.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 155. Data: 2019-01-18 14:27:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 stycznia 2019 14:18:11 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Podnieśli opłaty bankowe. Ja bym wolał żeby nie dawali na wośp i mieli
    > niższe ceny.

    mBank podniósł ceny przez ostatni rok?

  • 156. Data: 2019-01-18 14:30:13
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.01.2019 14:27, Myjk wrote:
    > Fri, 18 Jan 2019 14:17:51 +0100, quent

    > Nie rządzą i obecnego syfu nie robią.

    Śmiało, nie wstydź się

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 157. Data: 2019-01-18 14:41:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Jan 2019 14:30:13 +0100, quent

    > Śmiało, nie wstydź się

    Nie muszę się wstydzić, bo nie robią obecnego syfu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 158. Data: 2019-01-18 14:48:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Jan 2019 09:47:30 +0100, quent

    > To, że z teatru korzystają (bynajmniej nie biedni zwykle) nie oznacza,
    > że trzeba zmuszać biedną babcie spod Radomia do dokładania się do biletu
    > dla nich.
    > To jest niemoralne.
    > Popierasz rzeczy niemoralne.

    Tak w ogóle to spojrzałem sobie na wyniki jakie osiągnął WOŚP na
    przestrzeni lat i okazuje się że od kiedy PiS rządzi (2016) WOŚP poszybował
    w kosmos, pomimo nieprzychylności gmin, wojska, policji, itd.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 159. Data: 2019-01-18 14:53:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.01.2019 14:41, Myjk wrote:
    > Fri, 18 Jan 2019 14:30:13 +0100, quent

    > Nie muszę się wstydzić, bo nie robią obecnego syfu.

    Z jakiegoś powodu się wstydzisz skoro nie przyznajesz się.
    Normalnie zachwalałbyś ale widać nie warto na nich głosować.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 160. Data: 2019-01-18 14:54:50
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.01.2019 14:48, Myjk wrote:
> [...]
    > przestrzeni lat i okazuje się że od kiedy PiS rządzi (2016) WOŚP poszybował
    > w kosmos, pomimo nieprzychylności gmin, wojska, policji, itd.

    Kto inny powiedziałby, że ludzie za PiS się wzbogacili i to dlatego ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info