  • 221. Data: 2019-01-20 20:20:07
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-01-20 o 15:52, Budyń pisze:
> [...]
    popiera nawet niekoniecznie natarczywie pis. A to lexSzyszko,

    > bardzo dobry - bo ilustruje emocje społeczne zamiast wiedzy. Bo ten las był w Łebie
    a nie w ustce

    taka łeba może być wszędzie.

    i nie został wycięty na podstawie lexszyszko tylko nielegalnie.

    Proszę cię. Lex szyszko pozwoliła na takie ruchy, bo żaden urząd nie
    był w stanie zareagować odpowiednio szybko. A jak ktoś chciał wcześniej
    wyciąć drzewo, to w większości przypadków nie było to problemem.

    Rozmawiałem z drwalem co wycinał drzewa w trakcie obowiązywania ustawy.
    Mówił, że to głupota, bo wszyscy tną co mogą, zanim ustawa przestanie
    obowiązywać. Czy mu teraz te drzewa przeszkadzały czy nie.

    "Ale może za 5 lat będą przeszkadzać, to je teraz wytnę"

    Gdyby to było na podstawie nowych przepisów to właścicele nie dostaliby
    prokuratorskich rzarzutów - a mają.

    Co po zarzutach, jak lasu nie ma.

    > alez prosze bardzo, lemingami nazywam ludzmi którzy poza własnym nosem dostrzegaja
    wyłącznie to co poda tvn i natemat.

    Obok mnie jeden taki podzielił działkę na mniejsze w celu sprzedaży. 2
    dni po wejściu ustawy, wyciął wszystkie drzewa na całych bodajże 3 -4
    ha. Pytam się go, czemu robi pustynię, przecież nowy właściciel działki
    może chcieć mieć już na swojej działce większe drzewo, a jak będzie
    chciał, to sobie sam wytnie.
    Na co on - "działki bez drzew łatwiej sprzedać" - to dopiero jest leming.

    --
    Pete

  • 222. Data: 2019-01-20 20:21:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-01-20 o 16:40, Kris pisze:

    > W Łebie jeśli już
    nevermind
    > A jeśli był na prywatnej posesji(a faktycznie był nie w całości" to przykład dobry
    AFAIR to w całości był 'prywatny'

    > uwielbiam teksty tego typu;)

    poczekaj aż Ci sąsiad zorganizuje sortownię śmieci za płotem, będziesz
    inaczej śpiewał :P

    --
    Pete

  • 223. Data: 2019-01-20 20:38:09
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 20:20:09 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Gdyby to było na podstawie nowych przepisów to właścicele nie dostaliby
    > prokuratorskich rzarzutów - a mają.
    >
    > Co po zarzutach, jak lasu nie ma.

    tylko to ze jako przyklad zlego prawa podajesz fakt kompletnie z tym prawem
    sprzeczny.

> [...]
    > chciał, to sobie sam wytnie.
    > Na co on - "działki bez drzew łatwiej sprzedać" - to dopiero jest leming.

    nie, to jest skutek nadmiernej ingerencji państwa w ochronę drzewodstanu. Gdyby
    człowiek wiedzial ze sobie wytnie to co mu przeszkadza to by nie wycinał wszystkiego.
    Ale wie ze panstwo mu na to nie pozwoli - to wyciął gdy sie pokazała furtka prawna, a
    krzyk totalenoposition spowodowal ze ludzie uznali ze przepis sie dlugo nie utrzyma.
    To cieli na potęgę.

    b.

  • 224. Data: 2019-01-20 22:41:52
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 20.01.2019 15:59, Budyń wrote:

    > qurcze kris, spodziewalem sie powaznych zarzutów. A tu co? Troche pochwaliles.
    Troche sie obawiasz pochwalic w sprawie uchodzców (za platformy dostalibysmy swoja
    porcję islamistów, z tvn-u dowiedzialbys sie jak dobrze miec chrześcijanską
    postawę-jak trzeba to i msze transmitują)

    Do Polski można przyjmować tylko ludzi podobnych do nas i z wyglądu i
    kulturowo. Platfusy by nas już dawno zalali murzynami, jak to Korwin
    powiedział w PE, ściekiem ludzkim czy jakoś tak.
    Osobiście nie wyobrażam sobie klas w szkołach multi kulti.

    > A własnie - bo zapomniałbym pis jako jedyny usiłuje swe obietnice wyborcze
    spełniać. Spytaj tuska gdzie jego 3x15 (z tego powodu wtedy na niego głosowałem, wiec
    wciąż to pamietam)

    Dokładnie, Tusk bardziej nas w konia zrobił. Mnie zastanawia czemu
    Gronkiewicz i wszyscy zamieszani w afery nie siedzą w areszcie?
    Czemu Adamowicz, mimo tylu spraw, nie siedział w oczekiwaniu na proces?

  • 225. Data: 2019-01-21 06:57:34
    Od: l...@g...com

    BO mamy teoretyczne państwo, bo sądy..., bo chodzi o gonienie króliczka itp.

  • 226. Data: 2019-01-21 08:37:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 20 Jan 2019 09:43:58 -0800 (PST), Budyń

    > no o to pytam - co robią takiego straszliwego?

    Znasz osobiście polityków z PiSu? Słyszałeś kiedyś jak ze soba dyskutują
    bez skrępowania? Znasz, z punktu widzenia tam pracujących (już byłych albo
    jeszcze obecnych), obecny stan w instytucjach tzw. polityzcnych? Jak się
    dowiesz, to wróć i opisz -- nie będziesz zadawać takich "dzwinych" pytań.
    Na poczatek możesz zacząć od oceny tego co schodzi z kurskwizji -- tutaj
    znajomości są zbyteczne.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 227. Data: 2019-01-21 09:59:03
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2019 08:37:47 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > Na poczatek możesz zacząć od oceny tego co schodzi z kurskwizji -- tutaj

    za przeproszeniem bredzisz - politycy mają stanowić prawo i rządzić krajem, nawet
    jeśli wiesz ze w dyskusjach prywatnych rzucaja mięsem to co z tego? Ty nie rzucasz?
    Bo mnie się zdarza.
    Pytam cie jakie efekty niekorzystne dla kraju generują. Coraz bardzoej przekonuję się
    ze gadasz metodą niesiołowskiego "pisssss jest złyyyy" bez żadnych racjonalnych
    powodów.
    Którąś to celebrytkę w czasie wywiadu gdy krzyczala ze pis łamie konstytucje zapytano
    a mianowicie który to paragraf - to się zmieszła ze tak w szczegółach to ona nie wie.
    Idziesz tą drogą?

    b.

  • 228. Data: 2019-01-21 10:14:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Jan 2019 00:59:03 -0800 (PST), Budyń

    > za przeproszeniem bredzisz - politycy mają stanowić prawo
    > i rządzić krajem, nawet jeśli wiesz ze w dyskusjach
    > prywatnych rzucaja mięsem to co z tego?

    Zupełnie nie o to chodziło że ktoś przeklina. Wiedziałbyś, gdybyś miał
    styczność z tym środowiskiem. Więc jak już takowego doświadczenia
    nabędziesz, to wróć -- bo to najlepszy sposób aby scharakteryzować co się
    dzieje. Na poszczególne "efekty" się nie zamierzam licytować, wystarczy mi
    wiedza o jakości ludzi którzy te "efekty" tworzą... Istotne jest jednak, że
    nie zrobili NIC LEPSZEGO niż poprzednicy, a malowali się na taki cud, miód
    i orzeszki.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 229. Data: 2019-01-21 10:26:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2019 10:14:25 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:

> [...]
    > nie zrobili NIC LEPSZEGO niż poprzednicy, a malowali się na taki cud, miód

    Koniec świata
    Zmuszony jestem zgodzić się z Myjkiem.

  • 230. Data: 2019-01-21 10:56:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budyń pyta:

    > Którąś to celebrytkę w czasie wywiadu gdy krzyczala ze pis łamie
    > konstytucje zapytano a mianowicie który to paragraf - to się
    > zmieszła ze tak w szczegółach to ona nie wie. Idziesz tą drogą?

    Ja na przykład idę. Gdy ktoś kradnie lub morduje, to też nie znam
    numeru paragrafu kodeksu karnego, ale wiem, że kraść i mordować
    nie tylko nie należy, ale kodeksy ujmują to w nieznane cyferki.
    Nieznane zwykłym obywatelom, takim jak ja. Inaczej kryminaliści
    -- jak który trafia do więzienia, a koledzy pytają go za co, to
    odpowiada numerkiem (o przeszłości tego utalentowanego dziennikarza
    nie wiem nic, może to tylko przypadkowa zbieżność zachowań).

    Z konstytucją jest tak samo -- znam swoje prawa, znam obowiązki
    (nie tylko swoje), wiem (i widzę) jak się ją łamie, ale numerków
    na pamięć się nie uczę.

    --
    Jarek