  • 21. Data: 2010-09-14 19:41:31
    Temat: Re: Niedroga młotowierka dla amatora
    Od: jaceto <j...@p...fm>

    On 14 Wrz, 20:08, "Jarek P." <j...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "Tomek C" <a...@...sigu.> napisał w
    wiadomościnews:p7j247fmaq5n.dlg@tomciu.net.invalid..
    .

    > > EINHELL BH-G 726

    Kupiłem 2 lata temu młotowiertarkę Einhela (taka niebieska o
    kosmicznym wyglądzie, za 260 zł). Przy pierwszym skuwaniu płytek
    popsuła się, zaczęła się kręcić przy trybie kucia, wymienili mi w
    sklepie na drugą, to samo, też się zaczęła kręcić, trzeciej już nie
    chciałem, w końcu kupiłem Boscha za 600 zł i nie mam z nią problemów
    jak do tej pory

    pozdr.
    ------------
    Jacek K.

  • 22. Data: 2010-09-14 21:28:16
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek C" <a...@...sigu.> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Potrzebuję zakupić jakąś niedrogą młotowiertarkę w cenie do 200 zł.
    > Wiem, że zaraz mi powiecie, że za tyle to można waciki kupić a nie
    > młotowiertarkę ;), ale kupowanie czegoś droższego dla wywiercenia
    > kilkudziesięciu dziur w ciągu roku mija się z celem.
    >
    > Po przeglądnięciu neta zawęziłem wybór do tych modeli:
    > EINHELL BH-G 726
    Ten einhel ci się szybko zużyje. Lubi w nim siadać pompa pneumatyczna.
    Lepiej kupić taki metalowy z silnikiem z dołu. Nie ma wprawdzie regulacji
    obrotów, ale jest nieporównywalnie bardziej odporny.

  • 23. Data: 2010-09-15 06:39:18
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "jaceto" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
[...]
    ----------

    Taki sam problem z moją.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 24. Data: 2010-09-16 19:06:11
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >D25013K. Zaplacilem ~700 pln (teraz widze sa juz po 500 pln). Po paru
    >godzinach roboty (moze 1/50 tego co przerobil einhell) padl silnik.
    >Myslalem, ze to szczotki ale nie.. Szczotki sa OK, a na wirniku jest
    >przebicie. Oddalem do serwisu na gwarancje, czekam na naprawe. W tym
    >samym serwisie za 40 pln przeszlifowali mi komutator, wymienili
    >szczotkotrzymacz, wsadzili nowe szczotki i einhell ozyl! Chodzi jak
    >noweczka i pewnie pochodzi jeszcze drugie tyle :-)

    Jakies trzy lata temu kupilem na wypozyczalnie mlot wyburzeniowy MHE 96.
    Pierwszemu klientowi po ok. 3 godzinach pracy mlot przestal pracowac siejac
    iskrami z wirnika. Rozlecialo sie lozysko wirnika na gorze uszkadzajac
    szczotkotrzymacz i komutator. Po naprawie chodzi do dzis a na wypozyczalni
    nikt mlotow nie oszczedza, co ciekawe pierwszy komplet szczotek chodzi do
    dzis. Roznie bywa ale od tego jest gwarancja. W sumie polecam sprzety
    lepszych firm choc te tanie moga byc wystarczajace do malych i rzadkich
    prac. Co mnie dziwi osobiscie, ze szczotki w tanich maszynach sypia sie na
    potege i nijak maja sie do profesjonalnego sprzetu. Z tanszej amatorszczyzny
    dobrze spisuje sie pomaranczowy Power up sprzedawany przez Toye. Przyzwoita
    firma nie robi durnych problemow reklamacyjnych w stylu nieodpowiednie
    wiertlo i takie tam.

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2010-09-16 19:09:05
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Moj serwis i sklep jednoczesnie gdzie od lat kupuje sprzet twierdzi ze
    >niebieska to linia "profesjonalna". Co w moim przypadku sie
    >potwierdzilo. Sprzet b. porzadny.

    Einhel i profesjonalna linia. :-DDDDD
    Niezlych kabareciarzy macie tam na Slasku.

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2010-09-16 19:10:05
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    >A pomarańczowy? Bavaria?

    Ukraina raczej. :-))

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2010-09-16 19:54:52
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 16 Wrz, 21:09, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Einhel i profesjonalna linia. :-DDDDD
    > Niezlych kabareciarzy macie tam na Slasku.

    Nie no, napisalem przeciez w cudzyslowiu "profesjonalna" ;) Taka
    lepciejsza z einhella poprostu :) A wlasciciel tego serwisu wie co
    mowi -> ze 30 lat zajmuje sie serwisem elektronarzedzi -> prowadzi
    najstarsza wypozyczalnie w miescie i przez jego rece przeszly pewnie
    wszystkie mozliwe wynalazki :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.