  • 11. Data: 2009-07-22 07:20:32
    Temat: Re: Nowa pralka
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    medea pisze:
> [...]
    > tzn. naprawa jest nieopłacalna, bo trzeba by wymienić silnik. :(
    > Mniejsza z tym, czas kupić nową.
    > Jaką polecacie?
    > Wiem tyle, że nie chcę już pralko-suszarki, ponieważ z funkcji suszenia
    > w obecnej skorzystałam może 3 razy. Chcę więc taką, która bardzo dobrze
    > odwirowuje i najlepiej żeby pokazywała czas do końca prania. Mogłaby
    > mieć też funkcję opóźnionego startu.
    > Na co jeszcze zwracać uwagę?
    > Jaką pralkę polecacie?
    >
    > Potrzeba pilna, bo pranie się piętrzy.
    >
    > Aha, cena najlepiej do 2 tys. PLN, ale jeśli będą istotne powody, to dam

    byle nie aristona
    4 wymiany silnika w przeciagu 2 miesiecy od zakupu, zmiany
    oprogramowania etc,, - dobrze ze na gwarancji

  • 12. Data: 2009-07-22 08:07:33
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    > Upewniliście mnie w przekonaniu, żeby szukać wśród Boschów.
    > Niestety potwierdziliście też to, co mówił mi dziś mechanik - że nie kupię
    > już pralki, która będzie mi służyła 10 lat.
    >
    > Ano jeszcze zobaczymy! :)
    >
    > Ewa

    Moja (Amica) chodzi juz 7 rok...
    Kupiona za 1100 zeta (wtedy), nie byla ani najdrozsza ani najtansza...
    zwracalem uage na "wage" wsadu (czyli inaczej mowiac dobor ilosci wody w
    stosunku do ilosci prania) i predkosc wirowania. MOja ma 900 obrotow, byly
    modele 600 obrotow (cena o 150 zeta nizsza, ale miala tez zamiast "wagi"
    funkcje polowy wsadu), byly i modele 1200 obrotow... drozsze o 200 zeta . Na
    co jeszcze zwracalem uwage? Na dostepnosc serwisu, oraz klase
    energochlonnosci(czy jak sie tto nazywa). MOja ma klase B, lodowka ktora mam
    ma klase A (najwyzsza)...
    Rodzice maja Ardo, kupiona 2 lata po mojej i wysiadl im w tym roku system
    wywazania bebna (amortyzatory byly ok, a mimo to beben przy obciazeniu walil
    jak jasny gwint). NIe wiem ile zaplacili za naprawe, ale naprawili im ja .
    MOzna jeszcze patrzec na dlugosc gwarancji (UWAGA !!!! Czesto producent daje
    5 lat gwarancji na..... beben jedynie, na reszte 2 lub 3 lata, a rdzewieje
    obudowa heh).

  • 13. Data: 2009-07-22 08:08:39
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "slonko" <s...@s...las.com> napisał w wiadomości

    > byle nie aristona
    > 4 wymiany silnika w przeciagu 2 miesiecy od zakupu, zmiany oprogramowania
    > etc,, - dobrze ze na gwarancji

    To wymien cala pralke :-))
    Tyle ze.... mozesz znowu na "trupa" trafic albo jakas zakale heh... a tak na
    gwarancji wymienisz co trzeba i... moze sie juz nie zepsuje :-)
    Moze...

  • 14. Data: 2009-07-22 08:36:37
    Od: medea <e...@p...fm>

    Jan Werbiński pisze:
    > Aha nie chcesz pralko suszarki, chcesz suszarkę. Zapamiętaj.

    Czytam, czytam i nie mogę dojść, na czym polega ten dowcip. :)

    Ewa

  • 15. Data: 2009-07-22 08:52:19
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Czytam, czytam i nie mogę dojść, na czym polega ten dowcip. :)
    >
    > Ewa

    Zaufaj mojemu doświadczeniu i dojdziesz.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 16. Data: 2009-07-22 09:07:54
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Czytam, czytam i nie mogę dojść, na czym polega ten dowcip. :)
    >
    > Ewa

    Kupisz dwa pudła czasem do stania jedno na drugim, czyli suszarka na
    pralce - będziesz miała wieżę... :-))))

  • 17. Data: 2009-07-22 09:20:08
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Czytam, czytam i nie mogę dojść, na czym polega ten dowcip. :)
    >
    > Ewa

    http://www.megamedia.pl/zestaw-pralka-suszarka-laczn
    ik-siemens-wm16s741pl-wt46w560by-wz20300.php?off=0

  • 18. Data: 2009-07-22 09:56:28
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    Misiek pisze:

    > To wymien cala pralke :-))
    > Tyle ze.... mozesz znowu na "trupa" trafic albo jakas zakale heh... a
    > tak na gwarancji wymienisz co trzeba i... moze sie juz nie zepsuje :-)
    > Moze...

    nie da sie wymienic .... bo ariston nie ma juz ich na stanie
    ogolnie chodzilo o to ze pralka podczas wirowania jezdzila po lazience
    jak glupia. Zaczeli wymieniac silniki - po kazdej wymianie padaly
    łozyska. W koncu doszli to wniosku ze pralka ma zjeb... pkt. ciezkosci i
    z tym sie nic nie da zrobic - po za tym , ze mozna zdemontowac dolna
    szuflade. typ pralki to (AQXXF 127) czy jakos tak. Rownie dobrze mozna
    by na niej polozyc blok ołowiu - tak samo idiotyczne rozwiazanie.

  • 19. Data: 2009-07-22 10:24:15
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    wiadomości news:h46k47$ki6$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Zaufaj mojemu doświadczeniu i dojdziesz.

    ale jemu nie chodzi o to żeby dojść.. a o to żeby kupić pralkę :-))
    nie mieszaj sexu do pralki hehehe

  • 20. Data: 2009-07-22 10:27:12
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > pralki to (AQXXF 127) czy jakos tak. Rownie dobrze mozna by na niej
    > polozyc blok ołowiu - tak samo idiotyczne rozwiazanie.

    1. Zwrot pralki jako BUBEL... (gwarantuje Ci to prawo rękojmii)
    2. zwrot częściowy gotówki za niepełnosprawne urządzenie
    3. wymiana pralki na nową (może byc inny model, inna pralka równoważna)
    To wszystko gwarantuje Ci umowa konsumencka (umowa kupna-sprzedazy) jaką
    zawarłaś w momencie kupna pralki.