  • 211. Data: 2013-01-07 21:05:20
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]
    > zalegał na wysypisku to jest bardziej ekologiczne niż gdyby leżał w lesie, to
    > jest paranoja! Te wysypiska to też kiedyś były tereny zielone, czy lasy, tam
    > też się śmieci palą, Butelka już została wyprodukowana i ze zdrowotnego punktu
    > widzenia nie ma żadnej różnicy czy się spali, czy będzie zalegać na wysypisku.
    > Natomiast z punktu widzenia ekonomicznego to spalona w piecu daje ciepło i
    > oszczędności na paliwie. Pewnie ze każdy chciał by palić w piecu węglem, ropą,
    > czy gazem, ale dzięki naszym POpaprańcom nikogo na to nie stać:(

    To że większość ludzi jest głupia, to akurat doskonale udowadniasz.

    Przede wszystkim, zebranych butelek PET się nie pali - tylko w
    procesie recyklingu otrzymuje się z nich granulat - z produkt,
    z którego mogą powstać kolejne butelki czy cokolwiek innego.

  • 212. Data: 2013-01-07 21:11:04
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > A skoro butelka jest produkowana z ropy to jakim to boskim cudem ze spalania
    > jej może powstać więcej świństwa niż ze spalania ropy?

    To że diament składa się z atomów węgla, to nie oznacza, że
    "jakiś boskim cudem" będzie spalał się tak samo jak węgiel kamienny.

  • 213. Data: 2013-01-07 21:14:52
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Ja nie umim czytać, więc oświec nas o prawa renko boskiego adama, w jakich to
    > cudownych piecach się owe butelki spala i jakei tam panują nie ziemskie
    > warunki (nie zapomnij dodać ile wynosi temperatura spalania butelki:)

    Już pisałem - nikt normalny nie pali żadnych butelek.
    Z butelek otrzymujemy granulat, który później można różnie wykorzystać.

    Zawsze można też butelki przetopić (bez dostępu tlenu/powietrza) ale
    na pewno nie palić.

  • 214. Data: 2013-01-07 21:21:25
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    > Przede wszystkim, zebranych butelek PET się nie pali

    Aleksandrze, jestes w wielkim błędzie.

    pozdrawiam
    Adams

  • 215. Data: 2013-01-07 21:37:36
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adams" <n...@n...pl> wrote in message news:kcfao5$bra$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    >
    > Aleksandrze, jestes w wielkim błędzie.

    OK - to że się pali to ja wiem, widze i czuję co wylatuje
    z komina sąsiadów ;) - zabrało słowa "nie powinno się..."

  • 216. Data: 2013-01-07 21:50:01
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    > OK - to że się pali to ja wiem, widze i czuję co wylatuje
    > z komina sąsiadów ;) - zabrało słowa "nie powinno się..."

    Alez Prosze Pana, to chyba jakies gigantyczne nieporozumienie ;-)
    Pilnie uzupelnij swą wiedze.

    Stare wiadomosci sa takie:
    http://www.tokarz.pl/data/pdf/brochure_pl.pdf

    Dzisiejsze wiadomosci
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13152272,Abramow
    icz_inwestuje_w_produkcje_syntetycznego_paliwa.html

    pozdrawiam
    Adams

  • 217. Data: 2013-01-07 22:01:16
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    :Użytkownik "hk" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 19:08:17 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor
    napisał:

> [...]
    >
    > cholerna tandeta. Gierek nabrał kredytów których nie był w żaden sposób w
    >
    > stanie spłacić. Brał kredyty znacznie powyżej zdolności kredytowej
    > państwa,
    >
    > spora część tej forsa została przeżarta.
    >

    > Zgadza sie trochę też zbudowano i bogu dzięki ale wartość tego nie była
    >
    > jakoś kosmicznie wielka.
    >

    > Ile to warte okazało sie post faktum.
    >

    > Choćby słynna autostrada... kraków katowice, którą praktycznie
    > wybudowano
    >
    > od nowa :)
    >

    > pomijajac że prowadziła z nikod do nikąd :)
    :ale 10 lat gierka to kilka razy więcej niż 10 lat wcześniej i również 10
    lat póżniej.
    :Tak, komuchy próżniaki i nieuki.
    :A związkowcy i uduchowieni tez próżniaki i nieuki.
    :A niby to kapitaliści nasi to jacy ? też próżniaki i nieuki, egoiści
    wszyscy, cała kupa.
    :A bezrobotni ? jacy ?
    :A emigranci ? jacy ?
    :Ale widać ELDORADO !
    :Gaz łupkowy 5 x tańszy od obecnego
    :Energia elektryczna z elektrowni gazowych 5 x tańsza
    :Ale czy my próżniaki, nieuki, lesery, egoiści,bezrobotni, emigranci
    zbudujemy to ?
    :Trzeba trochę siły i odwagi i przykładu Edwarda Gierka - inżyniera.

    Pewno jakas racja w tym jest ;-)

  • 218. Data: 2013-01-07 22:04:24
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Alez Prosze Pana, to chyba jakies gigantyczne nieporozumienie ;-)
    > Pilnie uzupelnij swą wiedze.

    Ależ ja wiem że to się spala.
    Ale moim zdaniem, nie jest to optymalny sposób wykorzystania surowca.

    Makulaturę też można spalić.

  • 219. Data: 2013-01-07 22:23:40
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    <news> wrote in message news:50eb3b11$1$26689$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zobacz że ci głupi amerykanie o tym nie wiedzą i setkami ton wywożą statkami
    > za ocean te butelki na wysypiska do Afryki!
    > Zadzwoń do nich i wytłumacz im że mogą zarobić kupę zielonych na recyklingu!

    No popatrz, wg. Ciebie muszą faktycznie być głupi, skoro nie spalają
    ich w przydomowych piecach, tylko jeszcze wyrzucają kase na trasport
    tego cudownego paliwa do Afryki.

  • 220. Data: 2013-01-07 23:01:30
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Nie chodzi mi o rozumienie roli państwa, ale o to, że wszystkie Twoje
    > wypowiedzi są zawsze nacechowane negatywnymi emocjami. Ja rozumiem, że
    > chciałbyś żyć w idealnym świecie (ja tez bym chciał) i wkurzają Cię głupie
    > ustawy, utrudnienia dla przedsiębiorczości, dodatkowe opłaty, podatki
    > itd. Mnie też to wkurza tez chciałbym żyć w kraju gdzie "państwo" pełni
    > rolę stróża nocnego i nie wtrąca się do mojego portfela.

    Wlasnie tak...

    > Ale niezależnie od tego, potrafię spojrzeć obiektywnie i dostrzec pozytywy
    > pewnych rozwiązań prawnych.

    Dla mnie dobre ustawy nie sa zadna laska. Tak powinno byc, ze ludzie zajmuja
    sie na sto procent tym do czego sa powolani i jakby nie bylo biora za to od
    nas pieniadze. Jestesmy ich pracodawcami, a nie parobkami. Tak jak wymagamy
    od siebie sto procent kreacji co dzien, tak mozemy tego samego od tych co te
    ustawy tworza. Oczywiscie, ze sa dobre rozwiazania, ale czy nie takie
    powinny byc?

    > Oczywiście, że ma. Uważam, że stawianie fotoradarów gdzie popadnie by
    > reperować budżety gmin powinno być ukrócone, ale to że ktoś jest przeciw
    > fotoradarom nie usprawiedliwia manipulowania cytatami.

    Hipokryzja tej wypowiedzi jest po prostu ponizej pewnego poziomu. W jej
    domysle byla budowa fotoradarow jako wytkniecie czegos, czego kierowcy nie
    lubia i Tyczaca sie owczesnego premiera, znaczy polityka i nic wiecej.
    Drugim przypodobaniem sie byla dalsza czesc wypowiedzi, mianowicie
    odniesienie sie do budowy potrzebnych przeciez drog. To wypowiedz podprogowa
    nie majaca nic wspolnego z zamiana fotoradarow na nowe drogi. Tak samo jak
    ta wypowiedz nie ma nic wspolnego ze szczerymi intencjami i pozostaje
    wylacznie manipulacja, tak samo nie uwazam, ze ja ja zmanipulowalem. Jaki
    poziom takie traktowanie.

    > Sam sobie zobacz. Podawałem tu już kiedyś linka:
    > http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=11422
    61

    > Jeśli chcesz bardziej szczegółowych informacji to musisz szukać w wątkach
    > dotyczących poszczególnych inwestycji.

    OK.
    Nie bede sie zabijal o jakies malo istotne szczegoly. Ani ja, ani Ty od nich
    nie zalezymy. Pozwol, ze wycofam sie z tej wypowiedzi, bo musial bym
    zapoznac sie z wiedza na ktora nie mam ochoty. Dyskusje zapomnimy za jakis
    czas i mam nadzieje, ze zajmiemy stanowiska w innych watkach spedzajac
    przyjemnie czas.

    > Nie wiem, zapytaj kogoś z nadzoru :-)

    Aaaa nie bede. :-)

    > Maniuś, może przestań manipulować, gdzie ja niby sugeruję, że fotoradary
    > są dla naszego dobra. Najpierw podatek katastralny teraz radary. Nie na
    > tym chyba polega dyskusja abym musiał co chwilę prostować jakieś bzdury
    > jakobym był zwolennikiem podatku katastralnego, albo fotoradarów.

    OK, przyjalem bledne zalozenie. Nie bylo tematu, sorry.

    Pozdro.. TK