  • 221. Data: 2013-01-08 08:09:28
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:kcents$5bu$1@news.task.gda.pl...

    > boże co za debilizm...
    >
    > monit z banku jest formą KARY za nie spłacenie w terminie należności...

    monit to monit a kara to ekstra dodatkowe odsetki za przeterminowane długi.

    > spłacaj w terminie to ci nie będa wysyłać monitów.

    W odróżnieniu do ciebie matołku nie mam żadnych kredytów i nie mam pojęcia
    jak można byc takim tępym członkiem i od razu napisać "spłacaj a
    terminie..."

    PLONK

    Marek

  • 222. Data: 2013-01-08 08:12:06
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > jeździsz po niej,

    Pierdoolisz. Za 300mld $ mamy autostrady w Polsce?

  • 223. Data: 2013-01-08 08:14:43
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > tylko ze w tej fabryce nikt nie liczył czy te 10 000 ludziów jest do czego
    > kolwiek potrzebne

    Za to twoi kumple świetnie policzyli te 2mld $ które nie przeleżały na
    kontach FOZ nawet tygodnia.

    Marek

  • 224. Data: 2013-01-08 08:22:52
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Zad%C5%82u%C5%BCenie_za
    graniczne_PRL
    > http://biznes.onet.pl/splacilismy-dlugi-gierka,18543
    ,5290331,1,news-detal
    > http://wyborcza.pl/1,76842,6455378,Dlugie_dlugi_Gier
    ka.html

    Ot propaganda jak za komuny tylko współczesna.
    Jakoś nigdzie nie doczytałem o twoich sensacyjnych 90%. Słowem. Kłamiesz.

    A teraz weź chłopcze kalkulator do ręki i licz.
    2,2mln wybudowanych przez Gierka mieszkań pomnóż przez ich średnią
    dzisiejszą wartość rynkową 50tys $

    Zdziwiłeś się, co?

    Nie chce mi się ciągnąc już tej dyskusji. Wyłączam się.

  • 225. Data: 2013-01-08 09:50:53
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    >
    > A teraz weź chłopcze kalkulator do ręki i licz.
    > 2,2mln wybudowanych przez Gierka mieszkań pomnóż przez ich średnią

    W grudniu zeszlego roku w radio slyszalem, ze wlasnie wtedy splacilismy
    ostatnia rate gierkowego dlugu. Tyle lat i czesc umozona, to niezle chyba
    co? Gdyby te pieniadze wlozyc na konto bankowe to pewnie i wiecej mieszkan
    udaloby sie kupic po tylu latach.

    Pozdro.. TK

  • 226. Data: 2013-01-08 09:51:43
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Czy mam cię za rączkę jak dziecko do lasku zaprowadzić i pokazać jak to
    > firmy śmieciarskie wywalają wywrotki śmieci do lasu, albo jak dziesiątkami
    > wywrotek tworzą nielegalne wysypiska na czyimś prywatnym gruncie bez zgody
    > właściciela?

    Czyli tak jak myślałem, nie wiesz o czym piszesz.

    W obecnym systemie ludzie mają podpisane umowy z firmami na odbiór śmieci i
    płaca firmom za śmieci _odebrane_
    W nowym systemie ludzie płaca tzw. "podatek śmieciowy" firmy odbierają
    śmieci, ale gmina im płaci tylko za te które są dowiezione na wysypisko.

    Rozumiesz? W nowym systemie nie opłaca się wywozić śmieci do lasu.

    > Jednak dziecko jesteś że opowiadasz o wyimaginowanych systemach!

    Jakbyś nie zauważył dyskusja jest właśnie o zmianie systemu płacenia za
    wywóz śmieci.

    > Może Ludek płaci za śmieci od głowy a nie od ilości śmiecia wywiezionego
    > na wysypisko!

    W nowym systemie nie ludek płaci firmie tylko gmina!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 227. Data: 2013-01-08 09:53:15
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > No i juz wiem. Do tej pory placilem 32 pln / mc (za wywoz zbiornika 250l),
    > teraz bede placil... 20,6 pln / mc. Gmina przyjela rozliczanie za
    > mieszkanca - a ze mieszka nas
    > dwoch to taka kwota :-)

    > Fajnie, trzy piwa miesiecznie w.. lodowce ;)

    Lepiej zacznij szybko marudzić, bo jak nie to zaraz usłyszysz, że jesteś
    lemingiem ;-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 228. Data: 2013-01-08 09:57:39
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Za to twoi kumple świetnie policzyli te 2mld $ które nie przeleżały na
    > kontach FOZ nawet tygodnia.

    Marek, zaczynasz przesadzac. Tu sie dyskutuje, a nie zabija o poglady
    obrazajac ludzi.
    Ale co do tematu. W latach dziewiecdziesiatych interesowalem sie
    motoryzajca, jak wiekszosc z nas w pewnym okresie zycia. No i czytalem
    sobie, jak to ktos mial zainwestowac w FSO, kupic FSO, bo zaloga
    wykwalifikowana i taka kompetentna i tylu ich, bo w samej Warszawie to ponad
    20 000 ludzi pracuje na zmiany. Co tam robili na tych zmianach to nie wiem,
    bo Polonez cudem lat 90-tych spewnoscia nie byl. No ale w innej prasie w tym
    samym czasie czytam, ze firma BMW we wszystkich swoich zakladach zatrudnia
    20 000 pracownikow. BMW i FSO dla ktorego szuka sie inwestora. Wtedy o
    ekonomii nie mialem pojecia, ale cos chyba jednak nie pasowalo, nie uwazasz?

    Pozdro.. TK

  • 229. Data: 2013-01-08 10:02:13
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > W grudniu zeszlego roku w radio slyszalem, ze wlasnie wtedy splacilismy
    > ostatnia rate gierkowego dlugu. Tyle lat i czesc umozona, to niezle chyba
    > co?

    I tu jest właśnie coś nie tak. Nie pamiętam dokładnie i nie moge tego
    znaleźć ale w drugiej połowie lat 90' dość szeroko w mediach trąbiono że
    rządowi udało się umorzyć w Klubie Paryskim ostatnie pozostałości długu po
    Gierku.

    > Gdyby te pieniadze wlozyc na konto bankowe to pewnie i wiecej mieszkan
    > udaloby sie kupic po tylu latach.

    Zjadła by je inflacja. A jeśli już tym tropem, to po pierwsze samych
    mieszkań pozostało około 2,2mln w cenie dzisiejszej po około 50tys $ nie ma
    takiej lokaty bankowej która dawała by taki zysk. Po drugie jakoś nie widzę
    naszego obecnego długu na lokatach bankowych (to znaczy są ale na prywatnych
    lokatach bankowych... wiemy o co chodzi...) ani też nie widzę aby Tusk
    wybudował choćby jedno mieszkanie. Wszystko wokół to inwestycje prywatne,
    bez udziału państwa.

    Marek

  • 230. Data: 2013-01-08 10:14:07
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Marek, zaczynasz przesadzac. Tu sie dyskutuje, a nie zabija o poglady
    > obrazajac ludzi.

    Sprawa jest prosta. Ktoś popiera złodzieji (albo raczy nie dostrzegać faktu)
    którzy ukradli 2mld $ z FOZ i tyle.

> [...]
    > zakladach zatrudnia 20 000 pracownikow. BMW i FSO dla ktorego szuka sie
    > inwestora. Wtedy o ekonomii nie mialem pojecia, ale cos chyba jednak nie

    A co ja ci mam odpowiedzieć. Widocznie Polonezy produkowało się w większej
    części ręcznie. Sam wiesz że ręcznie wykonane dobra, są pożądane, droższe,
    i występują w mniejszych ilościach :)))))
    A na poważnie. Taka była technologia ówczesna produkcji Polonezów i tyle.
    Jeśliby dotrwali do dnia dzisiejszego, to zapewniam cię, że tak samo
    zostałaby zmodernizowana ta fabryka, jak Fiata w Tychach czy BMW w
    Niemczech.

    Marek