  • 331. Data: 2015-01-03 21:02:28
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 14:41, Budyń pisze:
    > popularnosc tego jest wspolczesnym wynalazkiem.
    Jasne - znowu ci wstrętni dziennikarze coś rozdmuchują, a przecież jak
    się o czymś nie mówi, to tego nie ma :->

    > Ooo, mordowały tam dzieci?
    Nie - epatowały miłością do bliźniego. Właściwie to do kasy bliźniego :->

    > Wiesz, gdyby sie okazało ze Boga nie ma to mnie po smierci bedzie
    > wszystko jedno - ale gdyby jednak był -ty po swojej będziesz miał
    > wyjątkowo głupią minę...
    Głupią to Ty będziesz miał, gdy okaże się, że stworzył Cię Latający
    Potwór Spaghetti :->

    Maciek

  • 332. Data: 2015-01-03 21:03:05
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 21:10:37 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    że są nadludźmi, znaczy się lepsza rasa. I uwierzyli.

    > Podobnie jak Katolikom, że są najlepsi.
    =========================
    a nie, zaledwie nasza religija jest najlepsza, nie my.
    b.
    ==============================
    Niemcy w czasach Hitlera też uważali, że ich religia jest najlepsza.

  • 333. Data: 2015-01-03 22:38:09
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 10:07:20 UTC+1 użytkownik Winiecki napisał:
    > Mylisz się.
    > Świadomym niewierzącym to krzyże przeszkadzają
    > w miejscach publicznych, w których muszą przebywać niewierzący i wierzący.
    > Po co pies obsikuje miejsca w których przebywa ??
    > Po co zwierzeta znaczą swoje terytorium ??
    > To samo jest z krzyżami i innymi znakami ideologicznymi. To jest znak
    > dla innych : wara stąd (z miejsca publicznego) !!!! To jest nasze miejsce !!!!
    > Chcesz tu przebywać to musisz robić to co każemy !!!
    ==================
    Bud.: Krzyz wisi bo zyjemy w kraju oparym na kulturze chrzescijanskiej, gdzie
    wiekszosc jest katolicka i sobie krzyza życzy
    ==================
    Win.: Życzy :))))))
    Tak jak "życzyli" sobie krzyża w Sejmie, tak jak "życzyli" sobie religii w szkolach,
    itd. itp. Wszystko zostało wprowadzone cichcem, ukradkiem, pod osłoną nocy.
    Konkordat długo był tajny, możliwe, że nadal jest tajny, nie chce mi się sprawdzać.
    =================
    Bud.: ALE do niczego nie zmusza -to juz twoja obsesja.
    =================
    Win.: Oczywiście, obsesja :)))
    Hitler też nie zmuszał do niczego zdrożnego, on tylko stworzył religię
    i miał wyznawców, czyli uzależnionych.
    Religia Hitlera też nie zmuszała do niczego. Wprawdzie nie obiecywała
    wiecznego zycia, ale obiecywała przestrzeń życiową.
    W Polsce w bardzo wielu środowiskach święte jest to co powie
    funkcjonariusz Franciszka i nikt nie śmie mieć innego zdania.
    Znaczące partie polityczne obchodzą się z partią Franciszka jak z zgniłym jajkiem,
    bo natychmiast mogą stracić kruchą większość i znajda się inni chcący całować
    po rękach Watykan.
    ============================
    Bud.: Porównaj nasza sytuacje z islamem - bedziesz wiedzial czy religia moze ZMUSZAC.
    ===========================
    Win.: Religia co najwyżej zmusza do kochania boga, bliźniego i nie grzeszenia.
    ===========================

  • 334. Data: 2015-01-03 22:48:12
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Tylko mi sie
    > wydaje, ze ksieza nie chodza na przeszukania do domow za poglady poki co.
    > Pozdro.. TK

    A po co partyjniacy Franciszka chodzą po domach/mieszkaniach
    obowiązkowo, regularnie raz w roku ?

  • 335. Data: 2015-01-03 23:01:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 20:45, Maciek pisze:
    > No jasne, bo w armiach nie ma katolików, a kapelani kręcą się tam tylko
    > po to, żeby bzyknąć od czasu do czasu mniej opornych :->

    Mysle, ze troche przesadzasz z forma. Natomiast obrona granic jest jak
    najbardziej dopuszczalna.

    Pozdro.. TK

  • 336. Data: 2015-01-03 23:05:29
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 20:40, Maciek pisze:
    > I ogólnie doszliśmy do tego, że z punktu widzenia wiary można udowodnić
    > każdy absurd.

    Ogolnie to doszlismy do tego, ze nie wiemy jak powstal wielki wybuch.
    Inicjacja i tak przebiega w czasie, wiec pewnie nie moglby powstac.
    Udowodnisz?

    Pozdro.. TK

  • 337. Data: 2015-01-03 23:07:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 08:49, Uzytkownik pisze:

    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/chrzescij
    anie-morduja-muzulmanow-muzulmanie-chrzescijan-o-co-
    walcza-w-rsa,394513.html

    > http://natemat.pl/67609,nie-tylko-abp-hoser-milczy-o
    -rwandzie-kosciol-nie-przeprosil-od-20-lat-choc-jest
    -wspolodpowiedzialny-za-zbrodnie

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Masakra_w_Srebrenicy
    >
    > Jak widać mało znasz historię i dokonania Chrześcijan z okresu ostatnich
    > dwudziestu-kilku lat.
    >
    > Tak, tak zaraz powiesz, że to nie byli Chrześcijanie, że to byli tylko
    > wypaczeni radykałowie.
    > Dokładnie tak samo wielu Muzułmanów odcina się od tego co czynią
    > radykalni islamiści.

    Pytanie, czy Tobie grozi smierc? Bo tak to mozna bez konca.

    Pozdro.. TK

  • 338. Data: 2015-01-03 23:09:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 20:38, Maciek pisze:
    > Ależ jestem - figuruję w odpowiednich księgach, statystyki zawyżam itd :->

    Znaczy papierowym katolikiem? :-)

    Pozdro.. TK

  • 339. Data: 2015-01-03 23:10:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 22:38, Winiecki pisze:

> [...]
    szkolach,
    > itd. itp. Wszystko zostało wprowadzone cichcem, ukradkiem, pod osłoną nocy.

    Skoro sobie nie zycza to czemu nie zdejma?

    Pozdro.. TK

  • 340. Data: 2015-01-03 23:11:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 21:03, Winiecki pisze:

> [...]
    > b.
    > Niemcy w czasach Hitlera też uważali, że ich religia jest najlepsza.

    Tobie tez sie wydaje, ze jestes najlepszy, wiec co wciagasz?

    Pozdro.. TK