  • 11. Data: 2017-04-12 18:32:04
    Temat: Re: OT Kogutek miód na Moje oczy, kamienice się walą
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Ozorkowie wybuch gazu rozwalil dom jednorodzinny. Licytujemy sie dalej?Google
    cierpliwe i sie nie meczy szukaniem.

  • 12. Data: 2017-04-12 18:47:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > W Ozorkowie wybuch gazu rozwalil dom jednorodzinny. Licytujemy sie dalej?Google
    cierpliwe i sie nie meczy szukaniem.

    Strzelasz sobie w stopę bratku. W bloku doszło do wypadku.

  • 13. Data: 2017-04-12 19:37:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak doszlo do wypadku to prosisz i masz. Niedawno w telewizji mowili ze spalil sie
    dom jednorodzinny a w nim dwoje malych dzieci. Wspominac o eksplozji Lomiankach czy
    zostawic na pozniej, zginela dwudziestolatka.

  • 14. Data: 2017-04-12 20:03:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jak doszlo do wypadku to prosisz i masz. Niedawno w telewizji mowili ze spalil sie
    dom jednorodzinny a w nim dwoje malych dzieci. Wspominac o eksplozji Lomiankach czy
    zostawic na pozniej, zginela dwudziestolatka.

    Bzdury prawisz.

    Tego typu przypadków w domach jednorodzinnych w przeciągu ostatnich
    kilkudziesięciu lat można policzyć na palcach, być może obydwu rąk.

    Zaś wypadków w blokach i kamienicach jest cała masa.

    Poza tym w domu jednorodzinnym jak ktoś używa gazu z butli z dziurawym
    wężem to stwarza zagrożenie tylko dla siebie i swojej rodziny.

    Jak ktoś tego gazu używa w bloku czy w szczególności w kamienicy to
    stwarza zagrożenie dla siebie, swojej rodziny i wszystkich sąsiadów,
    którzy nawet nie są świadomi tego zagrożenia. Największe zagrożenie tego
    typu jest właśnie w starych kamienicach, bo zazwyczaj w kamienicach nie
    ma CO i ludzie muszą grzać we własnym zakresie, a gaz z butli daje
    namiastkę wygody. Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze taki gaz potrafi
    się gromadzić w piwnicach, których przecież nie brak w starych
    kamienicach i nie da się go stamtąd usunąć. Może się więc gromadzić tam
    przez dłuższy czas, a później pierdut.

    Poza tym kamienice to z reguły stare, zagrzybiałe, zimne, chu....wo
    zwentylowane budynki. Często z popękanymi kanałami kominowymi i
    wydobywającym się czadem. W większości ogrzewane węglem. Brudne i
    śmierdzące. Jak ktoś je remontuje na wynajem to w 99,99999999% remont
    polega na przypudrowaniu syfa w celu trzepania jak największej kasy.

    Ja rozumiem, że biedoty nie stać jest na mieszkanie w lepszych
    warunkach, ale niech kuźwa ta biedota nie dorabia ideologii o wyższości
    swojego wyboru.

  • 15. Data: 2017-04-12 21:29:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bzdury opowiadam bo dwoje malych dzieci nie zginelo, nie zginela dwudziestolatka. To
    dlaczego nie zyja? Pozarow w domach wielorodzinnych i jednorodzinnych jest podobna
    ilosc, w domkach jest troche mniej. Ale straty w materii ozywionej i nieozywionej w
    domkach sa wieksze. Czulem w porannym moczu ze taki temat powstanie i troche sie
    przygotowalem. Pozar w bloku konczy sie wymiana czesci okien drzwi i wyposazenia.
    Remont to gruntowne sprzatanie, wstawienie okien i drzwi i malowanie scian. Pozar w
    domku z reguly oznacza koniecznosc rozebrania budynku.

  • 16. Data: 2017-04-14 00:07:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    Remont to gruntowne sprzatanie, wstawienie okien i drzwi i malowanie scian. Pozar w
    domku z reguly oznacza koniecznosc rozebrania budynku.

    Opowiadasz bzdury. Wybuchy i pożary to w większości przypadków ludzka
    głupota, która częściej występuje wśród patologicznych i biednych
    rodzin. Niestety takich o wiele więcej zamieszkuje w starych kamienicach
    i budownictwie socjalnym niż we własnych domach z prostego powodu - aby
    pozwolić sobie na dom trzeba mieć pieniądze na jego kupienie czy
    wybudowanie oraz na jego utrzymanie. Nawet budując na kredyt musi cię
    być na niego stać. Niestety pieniędzy raczej nie zarobisz opierdalając
    się czy też poszukując każdej okazji do wychlania.

    Ze względu na to, że w kamienicach czy w budownictwie socjalnym
    zamieszkuje dany budynek znaczna ilość rodzin to każde takie wydarzenie
    jak pożar czy wybuch niesie z sobą wielokrotnie większe skutki niż w
    przypadku domów jednorodzinnych.

    Pożar czy to w domu jednorodzinnym czy to w starej kamienicy zazwyczaj
    kończy się tak samo. Przy czym w starych kamienicach bywa groźniejszy,
    gdyż często stropy bywają drewniane, a bywa, że i schody także są z
    drewna. Większa ilość kondygnacji to większe trudności w ewakuacji.

    Tak więc nie piernicz, że straty w materii ożywionej i nieożywionej w
    domkach są większe, bo statystki mówią coś innego.