  • 31. Data: 2012-12-07 11:41:31
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > To jest właśnie lewe myślenie.

    To akurat jest goły fakt.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 32. Data: 2012-12-07 11:45:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Co za róznica.

    Chcialem zweryfikowac.

  • 33. Data: 2012-12-07 11:46:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie uda się wyjebać bo burmistrz przez ostatnią kadencję uzależnił od
    > siebie pół gminy.

    To ile tam macie tych domostw, czternascie?

  • 34. Data: 2012-12-07 11:48:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ja dzwoniłem do MPO. Na razie mam jeszcze pół roku spokoju i normalnie
    > będę płacił za to co faktycznie "wyprodukowałem".

    A nie za to co na umowie?

    > Ale już czytam że w Toruniu włodarze już myślą i chcą zrobić wprowadzić
    > stawkę od osoby ...
    > Wymyślili że będzie to 12,5zł od osoby która segreguje śmieci i 25zł od
    > osoby która nie segreguje , więc tak naprawdę ludzie na "osiedlach" z
    > około 8zł od osoby zapłacą około 25zł od osoby. Po prostu rewelacja.
    > Podwyżka ponad 300% ...

    Ale osiedla (bloki) podpadaja pod ten system tez?

  • 35. Data: 2012-12-07 11:48:54
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Chcialem zweryfikowac.

    Czy piszę prawdę? :-D

  • 36. Data: 2012-12-07 11:49:58
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > A juz wiesz jaki tryb rozliczania przyjela Twoja gmina?

    Jakiby nie przyjela to i tak zaplace o tyle wiecej, bo do tej pory nie
    placilem nic. Teraz bede musial utrzymywac smietnik nikomu niepotrzebny.

    > Gminy to nie panstwo.

    No ale nie badz drobiazgowy. Definicja nie zmienia stanu mojego portfela.

    > Na ale znasz juz stawki, ze wiesz, ze drozej?

    Obracam sie trzech gminach. Z jedna zawodowo mam najwiekszy kontakt.
    Rozmawiam z radnymi, ktorzy nie maja pojecia jak ugryzc ten temat, ktory z
    trzech narzuconych sposobow wybrac, zeby nie bylo drozej.
    A Ty tak naprawde wierzysz w to, ze nie bedzie drozej?

    > Ale to tylko jeden z trybow, gmina zdecyduje jak bardzo ma Ciebie za
    > idiote.

    Pomysl takiego rozliczenia prawde mowiac intelektualnie mi ubliza, mysle, ze
    wiekszosci powinno.
    Zobacz co bedzie dalej:
    http://podatki.wp.pl/kat,66248,title,Wkrotce-wszyscy
    -mozemy-zaplacic-za-deszcz,wid,15155097,wiadomosc.ht
    ml?ticaid=1fa8c&_ticrsn=5
    O ile ze smiaciami mozna ludziom wciskac ciemnote, ze chodzi o las, jak z
    olejem opalowym lanym do zbiornika za czasow Belki, o tyle z woda tak juz
    sie nie da. Ale pewnie zaraz dowiemy sie, ze to koszt dla PWiK i musza zeby
    spiac budzet, czy podobne pierdoly.

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2012-12-07 11:51:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To akurat jest goły fakt.

    Generowany przez lewicowcow.

  • 38. Data: 2012-12-07 11:52:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Czy piszę prawdę? :-D

    Tak.

  • 39. Data: 2012-12-07 11:53:00
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > To ile tam macie tych domostw, czternascie?

    Hehehe...
    Słabo znasz realia samorządowe jednak.
    Ja (niestety) bardzo dobrze. Od 10 lat pracuję, m.in. w urzędzie. Na
    szczęście nie jako urzędnik.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 40. Data: 2012-12-07 11:57:00
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Tak.

    O kurde.
    No to załóż sobie, że kłamię a potem sprawdź ile gmin w skali kraju przyjęło
    podobne rozwiązanie, czyli opłatę za ilość osób.
    Podpowiem Ci - większość.
    Ilość osób będzie na podst. deklaracji właścicieli bo jak inaczej skoro
    planuje się znieść obowiązek meldunkowy?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info