  • Data: 2010-07-23 14:44:01
    Temat: OT, było Re: pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}
    Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    medea pisze:

    > Masz tak od dziecka?

    Od dziecka fascynowały mnie wszelkie stworzenia i nie czułam strachu ani
    obrzydzenia. Obserwowałam je, czytałam o nich, hodowałam tych
    nieszczęśników, jacy się napatoczyli, całe śmieszne historie można
    przytaczać. W zamierzchłym dzieciństwie bałam się tylko krowy i
    wielkiego barana z Bukowiny Tatrz., ale gdy bliżej je poznałam, minęło.

    >Ja od zawsze odczuwałam, delikatnie rzecz ujmując,
    > dystans do wszelkiego robactwa. Za najgorsze od dzieciństwa uważałam
    > zawsze szczypawki, czyli skorki.

    Że Ci wlezie do ucha? :-)

    Można powiedzieć, że miałam coś w
    > rodzaju skorkofobii. ;) Pająków, zwłaszcza tych grubiutkich, też się
    > bałam i myślę, że gdyby taki przeszedł po mnie, to bym krzyczała, ale
    > już te chudo-długonogie śmiało chwytam za nogę i wynoszę, jeśli trzeba. ;)

    To są kosarze, nie pająki. Choć pajęczaki :)

    > Cudny wiersz. Dzięki za przekład, Barańczak jest mistrzem.

    Absolutnym. A znasz jego "Książki najgorsze"?
    --
    B.