    From: "jachoska" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Ocieplanie od wewnątrz (drugi wątek)
    Date: Fri, 18 Nov 2011 14:28:58 +0100

    Niedawno była mowa o ocieplaniu od wewnątrz ściany.
    Kilka osób chwaliło się ocieplaniem sufitu garażu (jak mniemam
    nieogrzewanego).
    Ciekawy jestem jaki jest sens ocieplania takiego sufitu, skoro można to
    ocieplenie przenieść na podłogę ewentualnego pomieszczenia nad garażem.
    No i dodatkowo czy nie wypadałoby również ocieplić w takim przypadku ścian
    garażowych, żeby chłód nie przenosił się po nich na kondygnację wyżej?
    Pytam, bo mam spory strych nad garażem i zastanawiam się nad możliwością
    zasiedlenia go.
    Tylko jakoś obawiam się oklejać styropianem ściany i stropy z obu stron
    (aktualnie garaż z zewnątrz ocieplony, na sropie nad garażem styropian,
    planuję wywalić zupełnie ogrzewanie z garażu).
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6640
    (20111118) __________