  • 141. Data: 2016-08-25 15:18:37
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 14:55:19 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Obroty z atmanem były fałszywe? Oferta na akwizycje firmy tez? Koszt budowy
    > własnego oprogramowania również? Przyznanie się, do handlu nielegalnym
    > softem? etc, etc, etc

    To wszystko sa twoje urojenia :-)

    --
    Adam Sz.

  • 142. Data: 2016-08-25 15:43:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-25 o 15:17, Adam Sz. pisze:

    > A ja tu widze jeden wielki boldupizm. Jak tylko napisze sie cokolwiek o
    > kasie to odrazu sie zaczynaja smieszki i ironizowanie :) Spoko - nie
    > potraficie rozmawiac o pieniadzach to nie bede :-) Mnie to ani ziabi
    > ani parzy.

    Przyjmij po prostu, ze biedni ludzie tu nie pisza, tylko Twoje ego te
    oczywistosc przerasta.

    > j/w, boldupizm :-)

    Nie. Firma to odrebny podmiot bez zidentyfikowanej twarzy. Im tych
    twarzy mniej, polityki i pogladow tym na dluzsza mete dla firmy lepiej.
    Firma to logo, marka i bezosobowa instytucja z ktora chetnie sie klient
    identyfikuje. A ludzi jednych sie lubi a innych nie, bez szczegolnej
    przyczyny.

    Pozdro.. TK

  • 143. Data: 2016-08-25 15:45:28
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >To wszystko sa twoje urojenia :-)

    Internet głupoty nie wybacza, pamięta :-)

  • 144. Data: 2016-08-25 15:48:21
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >A ja tu widze jeden wielki boldupizm.

    Zażyj może ci przejdzie

    http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_uN24P6j
    GfQkxbXXCSWZdi6blFLd3RqNh,w400.jpg

  • 145. Data: 2016-08-25 16:17:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 15:43:35 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Przyjmij po prostu, ze biedni ludzie tu nie pisza,

    Zawsze tak myslalem :)

    > tylko Twoje ego te oczywistosc przerasta.

    Ale nie rozumiem, w ktorym miejscu?
    Chcialem sobie pogadac jak rowny z rownym to banda kretynow z bolem dupy
    na mnie naskoczyla :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 146. Data: 2016-08-25 16:18:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 15:48:32 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Zażyj może ci przejdzie
    > http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_uN24P6j
    GfQkxbXXCSWZdi6blFLd3RqNh,w400.jpg

    O nastepny - dzieki, nie potrzebuje. Ale zapamietam, ze polecasz. Chociaz
    jak widac - musi byc malo skuteczne.

    --
    Adam Sz.

  • 147. Data: 2016-08-25 16:24:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 15:45:41 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Internet głupoty nie wybacza, pamięta :-)

    Jak nazywa sie identyfikowanie z wieksza grupa spoleczna celem zyskania
    w oczach odbiorcow? Bo wlasnie to robisz :-)
    No i probujesz stosowac zasade "klamstwo powtorzone tysiac razy staje
    sie prawda". To nie zadziala, bo Internet na ktory tak sie powolujesz
    uwaza cie w wiekszosci za debila.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 148. Data: 2016-08-25 17:06:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 16:17:12 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ale nie rozumiem, w ktorym miejscu?
    > Chcialem sobie pogadac jak rowny z rownym to banda kretynow z bolem dupy
    > na mnie naskoczyla :)

    Banda kretynów powiadasz.
    Jeśli piszący tu to kretyni to tak sobie myśle jak nazwać osobę która tweerdzi że
    milionowe transakcje na portalu spolecznościowym załatwia.
    Na faceboku jeszcze Sobie dopisek wstaw "20tys co miesiąc dla Atmana płace lubie to"
    Chciałeś pogadac jak równy z równym a tu kretyni tylko wiec proponuję żebyś Sobie
    poćwierkał na twiterze czy innym snapczacie- może to odpowiedni portal dla
    byznesmenów Twojego pokroju z Twojego pokolenia i tam znajdziesz równych Sobie do
    dyskusji.

  • 149. Data: 2016-08-25 17:28:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ci napisali dawno ześ bajkopisarz. Daj spokój :)

    > Ech Budyn, Budyn...

    słucham?
    bemke ma, dom na kredyt w niezłym standardzie ma, stać go by sobie motur fundnąć, a
    zródło dochodu jest jawne. Wobec tego brzmi bardziej wiarygodnie niz wy :) To ze lubi
    sobie pogadac? No i co z tego? Na razie nikt go tu na kłamstwie, o ile widzialem, nie
    przyłapał.

    b.

  • 150. Data: 2016-08-25 17:29:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 17:06:53 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Banda kretynów powiadasz.

    Mialem na mysli uzytkownika i ghoscika. Jeden tylko napierdala w kolko
    BAJKOPISARZ i sie zapetlil, a drugi pisze o swoich urojeniach.

    > Jeśli piszący tu to kretyni to tak sobie myśle jak nazwać osobę która tweerdzi że
    milionowe transakcje na portalu spolecznościowym załatwia.

    Kto powiedzial, ze zalatwia? Napisalem tylko, ze nazwa chce kupic moja
    firme od dawna. Nic nie zalatwiam bo moja firma nie jest na sprzedaz:-)
    To byla tylko i wylacznie ciekawostka. Dla mnie nic nie znaczacy fakt,
    a nie zadna milionowa transakcja :)

    No i sie obrazil :)
    pozdr.

    --