  • 31. Data: 2016-08-20 20:13:33
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Adam Sz. wrote:

    > 17 lat dzialam w branzy i co rok ma "przyjsc ktos duzy" :-)
    > Nie boj zaby - za 2 mln moge od reki firme sprzedac. Nazwa, Ogicom az
    > sie prosza, 10% pojdzie na splate kredytu i zostanie na pare lat
    > spokojnego myslenia, co dalej :-)

    Bajkopisarz!!!

  • 32. Data: 2016-08-20 21:43:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 20 sierpnia 2016 20:13:24 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Bajkopisarz!!!

    Oj jakie ja musze miec piekne zycie - moja codziennosc do dla Was bajka :-)
    A Ty Uzytkownik jestes na mojej blackliscie - choc w sumie to byles
    na niej juz od bardzo dawna :-) Oponki w koncu uprzatnales ze swojej
    posesji, czy to dalej za duzy trud dla ciebie? :-)

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2016-08-20 23:02:22
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Oj jakie ja musze miec piekne zycie - moja codziennosc do dla Was bajka :-)

    Bueh, twój behawioryzm klasycznego ekshibicjonisty-narcyza to klasyczna
    bajka dla każdego psychiatry :-)

  • 34. Data: 2016-08-21 06:50:41
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > na niej juz od bardzo dawna :-) Oponki w koncu uprzatnales ze swojej
    > posesji, czy to dalej za duzy trud dla ciebie? :-)

    Bajkopisarz!

  • 35. Data: 2016-08-21 12:19:56
    Od: Zbigniew G <z...@o...pl>

    W dniu sobota, 20 sierpnia 2016 09:51:21 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > Nie boj zaby - za 2 mln moge od reki firme sprzedac. Nazwa, Ogicom az sie
    > prosza, 10% pojdzie na splate kredytu i zostanie na pare lat spokojnego

    Przez dwa co najmniej podziel.
    No chyba że z Wojtkiem się podziałkować nie zamierzasz.

  • 36. Data: 2016-08-21 13:00:41
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Zbigniew G" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Przez dwa co najmniej podziel.
    >No chyba że z Wojtkiem się podziałkować nie zamierzasz.

    A weź - jeśli jest oferta na kwotę dziesięcioletniego przychodu, to się
    firmę sprzedaje. Koleś jeżdżący rozpadającym się BMW z przebiegiem pół
    miliona km nie zarabia 17kpln.

  • 37. Data: 2016-08-21 18:35:47
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 23:11:39 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > Napisz coś więcej proszę, bo już od kilku osób usłyszałem taką sugestię.
    > Ale facet np. w Drutex powiedział "... ja to sprzedaję, ale prywatnie
    > odradzam.".

    Moi okniarze się trochę bali wysuwać całość bo nie wiedzieli czy będzie
    stabilne, więc poszliśmy na kompromis i wysunęli nieco ponad połowę,
    Mostki się polikwidowały a i okno się trzyma bez specjalnych uchwytów.

    L.

  • 38. Data: 2016-08-21 20:48:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 sierpnia 2016 13:00:49 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > A weź - jeśli jest oferta na kwotę dziesięcioletniego przychodu, to się
    > firmę sprzedaje. Koleś jeżdżący rozpadającym się BMW z przebiegiem pół
    > miliona km nie zarabia 17kpln.

    Hue hue hue. Nie ma to jak wyznaczanie dochodu przez posiadana fure :-)
    BTW. Moja zona jezdzi autem wartym 4 x wiecej od mojego BMW :)))
    A ja w przyszlym miesiacu wymieniam motur na nowy, warty 3 x wiecej od
    mojego BMW ;) A moj dom jest warty 80 x wiecej niz moje BMW.
    A teraz sie zesraj na rzadko z tej zawisci :)

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2016-08-21 20:50:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 sierpnia 2016 13:00:49 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > firmę sprzedaje. Koleś jeżdżący rozpadającym się BMW z przebiegiem pół
    > miliona km nie zarabia 17kpln.

    Aha - moja fura ma 260 tys km, a nie pol miliona :-) I wziaz oryginalny
    lancuch rozrzadu, ktory wytrzyma drugie tyle :-)

    --
    Adam Sz.

  • 40. Data: 2016-08-21 21:21:28
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>