  • 1. Data: 2011-05-20 11:02:16
    Temat: Ocieplenie na piance czy na kleju - co tańsze?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Udało się znaleźć ekipe co uznaje
    klejenie styropianu tak jak to być powinno, czyli
    nie na placki czylko obsmarowanie dookoła + srodek
    wiadomo pojdzie sporo kleju

    i zastanawiam się czy nie robić tego na piance seleny TYTAN

    co wyjdzie taniej jesli chodzi o materiał?
    w praktyce jakie wasze opinie?

    Bo robota to ta sama cena będzie, chociaż ekpa, która mam
    nie robiła na piance, jednak stwierdzili, ze to nie problem i moga zrobić

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2011-05-20 11:13:00
    Temat: Re: Ocieplenie na piance czy na kleju - co tańsze?
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 20-05-2011 o 13:02:16 Amir <d...@g...pl> napisał(a):

    > Uda?o sie znale 1/4 ae ekipe co uznaje
    > klejenie styropianu tak jak to byae powinno, czyli
    > nie na placki czylko obsmarowanie dooko?a + srodek
    > wiadomo pojdzie sporo kleju
    >
    > i zastanawiam sie czy nie robiae tego na piance seleny TYTAN
    >
    > co wyjdzie taniej jesli chodzi o materia??
    > w praktyce jakie wasze opinie?
    >
    > Bo robota to ta sama cena bedzie, chocia? ekpa, która mam
    > nie robi?a na piance, jednak stwierdzili, ze to nie problem i moga zrobiae

    Robota na piance jest łatwiejsza i szybsza i po prostu przyjemniejsza.
    Żadnego mieszania, rozrabiania, chlapania, formowania kielnią żądanych
    kształtów. Szybciej zrobią i mogą już brać nast. zlecenie. To naprawdę
    jest powód do zejścia z ceny. A jeśli zejdą z ceny to różnica w kosztach
    może nie być wielka.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 3. Data: 2011-05-20 11:45:39
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    Po 45zł na gotowo od 1m2 chcą, mialem oferte nawet za 25zł za 1m2 na placki
    i krzywo :)
    ta ekipa pewna, chociaz cena jak za robote chyba nie jest niska.

  • 4. Data: 2011-05-20 11:59:11
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    > Po 45zł na gotowo od 1m2 chcą, mialem oferte nawet za 25zł za 1m2 na
    > placki i krzywo :)
    > ta ekipa pewna, chociaz cena jak za robote chyba nie jest niska.

    Jak masz ściany proste to może na piance dużo drożej nie bedzie, ale jak są
    krzywe i trzeba nadrabiać 2cm klejem albo w niektórych miejscach naklejać
    2cm steropian dodatkowy to wtedy to zapłacisz:)
    Generalnie mi się wydaje że jak oni robią i nie jest taniej robocizna na
    piance to niech się męczą na kleju. Jakbyś sam robił to łatwiej pianką.

  • 5. Data: 2011-05-20 12:59:18
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 20-05-2011 o 13:45:39 Amir <d...@g...pl> napisał(a):

    > "Robota na piance jest ?atwiejsza i szybsza i po prostu przyjemniejsza.
    > ?adnego mieszania, rozrabiania, chlapania, formowania kielni? ??danych
    > kszta?tów. Szybciej zrobi? i mog? ju? braae nast. zlecenie. To naprawde
    > jest powód do zej?cia z ceny. A je?li zejd? z ceny to ró?nica w kosztach
    > mo?e nie byae wielka."
    >

    > Po 45z? na gotowo od 1m2 chc?, mialem oferte nawet za 25z? za 1m2 na
    > placki
    > i krzywo :)
    > ta ekipa pewna, chociaz cena jak za robote chyba nie jest niska.

    Jeśli robią dobrze na kleju a cena jest ta sama to pianka nie daje Ci
    żadnych korzyści w porównaniu z klejem. A raczej nie należy się
    spodziewać, że wyjdzie taniej. Więc chyba nie ma co kombinować. Pianką sam
    możesz ewentualnie podoklejać coś sobie jeśli będzie później taka potrzeba.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 6. Data: 2011-05-20 19:33:36
    Od: "adi" <a...@g...com>

    pianki bym za darmo nie chcial, w porównaniu z klejem w ogole nie trzyma

    Adbud

  • 7. Data: 2011-05-20 19:38:01
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > pianki bym za darmo nie chcial, w porównaniu z klejem w ogole nie trzyma

    a to musiało ci sie jakies g... trafić - pianka, poza ceną, jest ok.

    b.

  • 8. Data: 2011-05-20 19:41:46
    Od: "adi" <a...@g...com>

    przyklej jedną płytę styropianową naklej a druga na placki i na drugi dzien
    oderwij ,wtedy zrozumiesz

  • 9. Data: 2011-05-20 19:55:22
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > przyklej jedną płytę styropianową naklej a druga na placki i na drugi dzien
    > oderwij ,wtedy zrozumiesz

    no tez mówie, trafiło ci sie g... i marudzisz -kup inna piankę (a moze to było złe
    podłoże?) i zrób test jeszcze raz.

    b.

  • 10. Data: 2011-05-20 20:14:45
    Od: "adi" <a...@g...com>

    robilem wiele razy , nie ucz mnie zawodu :)