    From: "ZS" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie na piance czy na kleju - co tańsze?
    Date: Fri, 20 May 2011 13:59:11 +0200

    > Po 45zł na gotowo od 1m2 chcą, mialem oferte nawet za 25zł za 1m2 na
    > placki i krzywo :)
    > ta ekipa pewna, chociaz cena jak za robote chyba nie jest niska.

    Jak masz ściany proste to może na piance dużo drożej nie bedzie, ale jak są
    krzywe i trzeba nadrabiać 2cm klejem albo w niektórych miejscach naklejać
    2cm steropian dodatkowy to wtedy to zapłacisz:)
    Generalnie mi się wydaje że jak oni robią i nie jest taniej robocizna na
    piance to niech się męczą na kleju. Jakbyś sam robił to łatwiej pianką.