    From: Mat <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Ocieplenie poddasza
    Date: Tue, 28 Apr 2009 06:26:00 -0700 (PDT)

    Witam,

    Otóż jest sobie dom, który jest wg. projektu parterowy, i wg projektu
    ma ocieplony strop.
    Ja planuję w perspektywie kilku lat (na razie nie ma takiej potrzeby)
    zagospodarować to poddasze (poczyniłem stosowne przeróbki). Na dziś
    chcę je zamknąć i zapomnieć.

    Zastanawiam się jak ocieplać. Mogę mianowicie od razu wrzucić wełnę
    między krokwie i póki co nie robić nic więcej - minusem jest jednak
    to, że ciepłe powietrze z mieszkania będzie się ewakuować na poddasze
    - a po kiego to grzać.

    Opcja 2 - rzucić wełnę na strop. Minusem jest to, że jeśli ułożę wełnę
    - to później chcąc coś działać na poddaszu (np robiąc na raty
    ocieplenie dachu)będę niszczył izolację, bo pewnie raczej nie można po
    niej chodzić. Pytanie czy tak prowizorycznie ułożoną wełnę mogę
    później wykorzystać.i upchnąć miedzy krokwie ? Czy po prostu położyć
    ją na betonie - czy dawać jakąś folię ?

    Pozdrawiam
    Mat