  • 11. Data: 2012-12-21 17:58:41
    Temat: Re: Ocieplenie stropu poddasza nieużytkowego
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0260977e-2c7d-4e47-8e29-
    >Pytając miałem na myśli inną grupę o tematyce budowlanej,jeżeli jeszcze
    >taka istnieje

    Aha ! :D
    W takim razie przepraszam ;-)

    Chodzi o to, ze np. Budyn pisze newsy na serwer news.aioe.org,
    niestety polscy "fachowcy"
    ( tj. informatycy ktorzy posiadaja wiedze i umiejetnosci przynajmniej na
    poziomie MiT jak
    podaja media i jak mniemaja uczelnia same o sobie)
    nie potrafia skonfigurowac synchronizacji wymiany postow
    (tzn. problem polega na tym ze wiadomo co zrobic ale nie wiadomo kto to ma
    zrobic)
    z tym serwerem.

    Dla piszacych oznacza to ze lepiej korzystac z serwera news.task.gda.pl
    (lub innego
    polskiego), natomiast do czytania, czyli dla czytajacych newsy, wystarczy
    news.aioe.org
    bo ten (i google tez i pare innych serwerow tez) wydaje sie miec wszystkie
    wiadomosci.

    pozdrawiam
    Adams

  • 12. Data: 2012-12-21 20:15:01
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Ja używam news.neostrada.pl i też zauważyłem że brakuje postów,natomiast w google nie
    ma problemu z tym,poza krzaczkami zamiast polskich liter

  • 13. Data: 2012-12-22 21:29:23
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "dm" <m...@g...com> wrote in message
    > Witam.Jest budynek parterowy z poddaszem(póki co jeszcze go nie ma)
    > nieużytkowym.Zamiast tradycyjnego stropu będą położone na belki drewniane
    > 18x18cm płyty OSB 1,5cm.Odległość belek od siebie to 90cm.
    > Znajomy chce położyć super-mate 18cm między belkami i 10cm również
    > super-maty pod belki.Czy będzie to wystarczająca grubość izolacji?Jak Wy
    > byście to rozwiązali?

    Ja bym wsypał siekana wełne albo granulki styropianowe. Żadne tam maty
    docinane, bo one niczego nie uszczelnią.

  • 14. Data: 2012-12-24 22:56:43
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 21 Gru, 10:07, "Budyń" <b...@r...pl> wrote:

    > Tak nawiasem mówiąc mam znajomka który sie buduje i odmówił pokazania fotek
    > budynku (w trakcie realizacji, wszystko mozna poprawic na razie) aby sie nie
    > dowiedziec czy ma cos spitolone. Ciekawy objaw :-)

    Objaw książkowy ;)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zaprzeczenie

    L.

  • 15. Data: 2012-12-25 22:20:31