  • 1. Data: 2009-06-17 03:54:09
    Temat: Oczko wodne ....
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    Witam
    Dzisiaj kolejne proste pytanie początkującego ogrodnika ;-)
    Jakiej wielkości , w jakich granicach można zrobić sobie oczko
    wodne ???? kiedy nasza "kałuża" przestaje być oczkiem a zaczyna być
    stawem itd itd .
    Proszę o odpowiedz albo odesłanie na odpowiednie linki

    pozdrawiam
    Mayky

  • 2. Data: 2009-06-17 06:15:49
    Temat: Re: Oczko wodne ....
    Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl>

    On Wed, 17 Jun 2009, MAYKY wrote:

    > kiedy nasza "kałuża" przestaje być oczkiem a zaczyna być stawem

    Widzę, że plany masz ambitne.
    Zapytaj w gminie (starostwie) bo to od niej zależy.
    D.P.

  • 3. Data: 2009-06-17 10:48:04
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@d...uhc.com.pl> napisał w wiadomości
    .pl...
> [...]

    Widzę, że plany masz ambitne.
    Zapytaj w gminie (starostwie) bo to od niej zależy.

    Nieprawda. Zależy to od przepisów okreslonych w dziennikach ustaw.
    Proponuje prawo budowlane art 29

    cyt
    Art. 29. 1. Pozwolenia na budowę nie wymaga budowa:

    (...)

    15) przydomowych basenów i oczek wodnych o powierzchni do 30 m2;

  • 4. Data: 2009-06-17 11:23:04
    Od: "@sica" <m...@W...pl>

    mz pisze:

    > Art. 29. 1. Pozwolenia na budowę nie wymaga budowa:
    >
    > (...)
    >
    > 15) przydomowych basenów i oczek wodnych o powierzchni do 30 m2;

    Ale, podobnie jak inna mała architektura, np. altana, wymaga pisemnego
    zgłoszenia co najmniej 30 dni przed rozpoczęciem budowy w odpowiednim
    urzędzie.

    --
    pozdrawiam
    Joanna

  • 5. Data: 2009-06-17 18:22:01
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    Darek Pakosz pisze:

    > Widzę, że plany masz ambitne.
    > Zapytaj w gminie (starostwie) bo to od niej zależy.
    > D.P.

    no trzeba miec :):):)
    A tak poważnie to jest potężny ogród do zagospodarowania
    więc po so się ograniczać??? staram sie tylko nie ukręcić na siebie
    samego bata , sami wiemy jakie PL prawo jest pop.........
    2 cm w prawo nie tak i d....... z tyłu , więc po co ????

    ;-)

    Mayky

  • 6. Data: 2009-06-17 18:23:04
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

> [...]
    >
    > (...)
    >
    > 15) przydomowych basenów i oczek wodnych o powierzchni do 30 m2;

    wygląda na to że jednak ta lektura mnie nie minie :(:(:(
    wielkie dzieki za odpowiedz

    Mayky